به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی مهدی امیرآبادی ماه‌هاست به عنوان کارشناس ورزش به استخدام شهرداری درآمده است. مدافع - هافبک اسبق استقلال و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی از برخورد نامناسب اهالی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با او و رضا حسن‌زاده گلایه کرد و گفت: به غیر از آقای اسدی دبیرکل و آقای رضاییان که سمت‌شان در ذهنم نیست، حاضران در فدراسیون فوتبال از بالا به آدم نگاه می‌کنند.
ديروز كه با رضا حسن‌زاده به فدراسيون رفتيم، فكر كرديم كارمندان فدراسيون 40، 50 بازي ملي دارند و ما تازه قرار است وارد مدرسه فوتبال شويم! وقتي رئيس فدراسيون آدم متواضعي است و دبيركل، فوتباليست ملي بوده، چطور كارمندان اينقدر خودشان را دست بالا مي‌گيرند؟!

اميرآبادي ادامه داد: براي ثبت‌نام در مقطع جديد دانشگاه نياز به نامه‌نگاري داشتيم و از فدراسيون با آقاي حسن‌زاده به وزارت ورزش رفتيم كه ديديم برخوردها در آنجا حتي بدتر از فدراسيون فوتبال است. تا خواستيم وارد شويم، گفتند جاي پارك نداريم و اتومبيل را بيرون پارك كنيد، سپس خواستيم وارد ساختمان شويم، گفتند هماهنگ شده‌ايد؟

تصور كرديم تيم فوتبالي داخل وزارت تشكيل شده و دنبال هماهنگي هستند. وقتي گفتيم نامه داريم و نيازي به هماهنگي خاصي نيست، گفتند كارت شناسايي بدهيد! به آقاي حسن‌زاده گفتيم ورود به نهاد رياست ‌جمهوري از اينجا راحت‌تر است و اينقدر آدم را سؤال‌پيچ نمي‌كنند و در وزارت ورزش هم دو فرد خوش‌برخورد حضور داشتند و اميدوارم آقاي گودرزي كه دانشگاهي هستند، به كارمندان توصيه بكنند با مردم خوش‌برخورد باشند.

وقتي ما را مي‌شناسند و اينقدر اخمو و سختگير هستند، واي به حال آدم‌هاي معمولي. نظر اميرآبادي را درباره اوضاع استقلال جويا شديم كه گفت: به نظرم تا آخر هفته خيلي از مسائل روشن مي‌شود و منصوريان را به عنوان سرمربي معرفي مي‌كنند. عليرضا كاپيتان ما بوده و كارش را بلد است و براي موفقيت بايد از تلفيق باتجربه‌ها و جوان‌ها استفاده كند و يك سامانه S300 هم اطراف تيمش نصب كند تا موشك‌هاي شليك شده از جانب باندي كه همه مي‌شناسند، قبل از اصابت به استقلال در هوا منهدم شوند!