به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من این روزها از ساعت 4 صبح در دفتر کارم حاضر می شوم و پیگیر کارهای استقلال هستم. 
بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای جذب منصوریان اظهار داشت: ما ظهر دیروز این نامه را تنظیم کردیم و امروز آنرا برای باشگاه نفت ارسال کردیم. منصوریان به ما اعلام کرده که قراردادم طوری است که می توانم جدا شوم. باید دید که در یکی، 2 روز آینده چه اتفاقی رخ می دهد.
وی درباره اینکه گفته می شود منصوریان با سجادی جلسه ای را برگزار کرده، افزود: من از آن جلسه اطلاعی ندارم. فکر نمی کنم جلسه ای بین منصوریان و سجادی برگزار شده باشد. 
مدیرعامل استقلال درباره صحبتهای روز گذشته خود مبنی بر داشتن 3 گزینه داخلی و یک خارجی تصریح کرد: ما هنوز با سایر گزینه ها مذاکره ای نکردیم. البته بدانید که من هیچ اسمی از هیچ گزینه ای نیاوردم. این گمانه زنی هایی که از سوی رسانه ها انجام می شود، درست نیست. درباره گزینه های خارجی هم هنوز به جمع بندی نرسیدیم. 
وی در رابطه با شایعه 7 نفره شدن هیات مدیره استقلال گفت: در این باره هنوز تصمیم گیری نشده است. به نظرم خود گودرزی، وزیر ورزش نیز باید نظرش را در این باره بدهد. من این روزها از ساعت 4 صبح در دفتر کارم حاضر می شوم و پیگیر کارهای استقلال هستم. البته مسئولان وزارت ورزش قول دادند که هیات مدیره و سرمربی را تا فردا مشخص کنند. 
افشارزاده درباره آخرین وضعیت هیات مدیره خاطرنشان کرد: باور کنید که من هم چیزی در این باره نمی دانم.