به گزارش پارس به نقل از کاپ نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:جریاناتی وجود دارند که از پول های دولتی در ورزش ارتزاق می کنند و با خصوصی سازی مخالفت می کنند.
به گزارش کاپ،حمید رضا رسایی درباره ورود مجلس به پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت:وظیفه مجلس هست که در کوچکترین امور کشور ورود کند.مردم دوست دارند آنچه در وسط زمین اتفاق می افتد محصول واقعیت ها باشد و نه تبانی ها.فدراسیون فوتبال زیر مجموعه وزارت ورزش است و فدراسیون فوتبال هم نهاد خصوصی نیست و عمومی است.ضمن اینکه ما وارد مسائل فنی نشدیم چون این مسائل ربطی به ما ندارد و به همین دلیل وارد ساختارها شدیم.
وی ادامه داد:من اگر به فساد در فوتبال رسیدگی کردم ضرورتی نداشت که به قول ورزشی ها عکس با شورت ورزشی داشته باشم.من آیین نامه ها را بررسی کردم و با قوانین مادر تطبیق دارم.همین رسیدگی باعث اصلاحات شد و تغییراتی به وجود آمد.
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد:در فوتبال اگر کسی سرش را بخاراند،فردوسی پور طرف را یک ساعت روی آنتن می برد.یک سال و نیم است پرونده فساد در فوتبال مطرح است و مسولش هم من هستم،اما حتی یک بار 90 سراغ من نیامده است.
رسایی افزود:فردوسی پور 2 بار به کمیسیون اصل 90 دعوت شد. یک بار رییس شبکه سه به فردوسی پور الزام کرد.فردوسی پور در برنامه گفت که در هفته آینده  درباره کارت های معافیت صحبت می کنیم.من گفتم اگر قرار است این برنامه به روی آنتن برود کمیسیون اصل 90 باید صحبت کند چون روی این بحث معافیت ها در کمیسیون کار کرده ایم.پورمختار با زین العابدین تماس گرفت و او پذیرفت که کمیسیون اصل 90 در برنامه شرکت کند.ما چند روز منتظر ماندیم خبری نشد.من با زین العابدین تماس گرفتم او گفت که ظاهرا دوستان علاقه ای ندارند با شما صحبت کنند.
وی درباره بحث خصوصی سازی که پس از 4 مزایده به نظر شکست خورده می آید بیان داشت:جریاناتی وجود دارند که از پول های دولتی در ورزش ارتزاق می کنند و با خصوصی سازی مخالفت می کنند.حتی در مجلس آدم دارند.فساد در فوتبال سفر کفاشیان نیست اما در رسانه این موضوع برجسته شد.هر چند کفاشیان نباید تکذیب می کرد چون این رفت و آمدها از طریق نیروی انتظامی به ما گفته شد.ضمن اینکه خیلی از سفرهای کفاشیان اصلا ضرورتی نداشت انجام می شد.