به گزارش پارس به نقل خبر آنلاین علی کفاشیان در دل خنده های معمولش وقتی روی خط یک برنامه زنده رفته بود تا به اتهام فساد پاسخ دهد ، به سیم آخر زد .

 پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در برنامه متن و حاشیه شبکه 3 درباره فساد در فوتبال حرف زد. او دوباره گزارش ارائه شده در کمیسیون اصل 90 را تکرار کرد. جایی که فدراسیون در آن متهم است به نپرداختن 25 میلیارد تومان بدهی مالیاتی و کفاشیان و مهدی محمد نبی متهم هستند به 400 سفر خارجی .

کفاشیان در پاسخ به این اتهامات گفت:«دوستان اکتشاف که نکردند ، این اطلاعات را خود ما در اختیارشان گذاشته ایم. خدا راشکر برای فدراسیونی که پولی در آن نیست ، 8 تا 10 نهاد نظارتی اسنادمان را بررسی می کنند. ماشالله این قدر فدراسیون ما همه چیز در آن شفاف است که ما تا یک آب می خوریم ، قبل از پایین رفتن آب از گلوی مان ، همه می دانند چقدر آب خوردم ، در چه ظرفی و به چه شکلی.» او سپس با سئوالی درباره سربازهایی که مدارک جعلی داشتند و با آنها کارت پایان خدمت گرفتند ، گفت:«در این باره که ما همه همکاری لازم را داشتیم اما واقعا در کشور فقط همین 50 نفر از این کارت ها گرفتند؟ من مطمئنم این تعداد خیلی بیشتر بوده است.»

پورمختار هم در ادامه تاکید کرد اسم های بزرگی در پرونده فساد فوتبال وجود دارند.