به گزارش پارس به نقل از کاپعضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع فردا قرار است شفاف سازی انجام شده در مسائل مالی فدراسیون فوتبال توسط هیات رییسه را ارائه دهیم و همچنین درباره دو نایب رییس رای گیری شود.

شهرام دبیری در پاسخ به این پرسش که پیگیری هایش درباره اتفاقات روز پایانی لیگ برتر به کجا انجامیده است، عنوان کرد: متاسفانه هنوز به نتیجه ای نرسیدیم. قطعا فردا در مجمع فدراسیون فوتبال هم موضوع را مطرح می کنم تا ببینم به کجا می انجامد.
وی درباره اظهارنظری که مبنی بر محرومیت فغانی مطرح و هجمه های زیادی را علیه خود احساس کرد، گفت: ماجرا از این قرار بود که من با فریدون اصفهانیان صحبت کردم. او گفت گزارش ناظر بازی آمده و در آن عملکرد فغانی ضعیف گزارش شده است و حتی اعلام کرد با او برخورد می کنیم. از او پرسیدم چرا مساله برخورد با فغانی را اعلام نمی کنید که جواب داد ما محرومیت هیچ داوری را رسانه ای نمی کنیم. من هم گفتم موضوع را از قول شما رسانه ای می کنم و او چیزی نگفت! در هر حال ما پیگیر هستیم تا به نتیجه برسیم.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: وقتی رییس جمهور دستور پیگیری داده که نمی شود موضوع را همینطور رها کرد. با این وجود من یک پیشنهاد دارم؛ اینکه فغانی خودش شجاعت به خرج دهد و از مردم آذربایجان عذرخواهی کند. او بگوید اشتباهات تاثیرگذاری داشتم و شک نکنید مردم آذربایجان وی را می بخشند. همانطور که تیم تراکتورسازی گل می خورد، مردم شعار عیبی یوخ سر می دهند، قطعا فغانی نیز اگر عذرخواهی کند، ورد عفو این مردم قرار می گیرد.
دبیری درباره اظهارنظر سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی مبنی بر اینکه در صورت عدم پیگیری پرونده را به فیفا می کشاند، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به دنبال احقاق حق باشگاهش است اما نمی گذاریم کار به فیفا بکشد.
وی درباره مجمع فردای فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در مجمع فردا قرار است شفاف سازی انجام شده در مسائل مالی فدراسیون فوتبال توسط هیات رییسه را ارائه دهیم و همچنین درباره دو نایب رییس رای گیری شود.
دبیری در پاسخ به این پرسش که آیا اسلامیان به عنوان نایب رییس اول رای می آورد، افزود: بله، احتمال فراوان رای می آورد.