به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی با منصور قنبرزاده، مدیرعاملی که می‌توان به خاطر نتایج چند سال اخیر تیم نفت، او را یک مدیرعامل موفق و کاربلد دانست، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نتايج خوبي در فصلي كه گذشت، گرفتيد اما در فينال جام حذفي به قهرماني نرسيديد.
فينال جام حذفي را مي‌توان براي هر دو تيم، 50-50 دانست و ما هم از اين قضيه مستثني نيستيم. در نيمه اول توانستيم بازي را كنترل كرده و به گل هم برسيم اما ذوب‌آهن هم تيم خوبي است و به آنها بايد تبريك بگويم. درست است كه نفت به قهرماني نرسيد اما فكر مي‌كنم از نظر جايگاه فوتبالي، چيزي از ارزش‌هاي ما كم نشد. بازيكنان ما تلاش خود را كردند و بلافاصله پس از بازي با الاهلي عربستان، پا به ديدار با ذوب‌آهن گذاشتيم و چند آسيب‌ديده مثل وحيد اميري را داشتيم. در جده هم گرماي 40 درجه و رطوبت 90 درجه را داشتيم و طبيعي بود كه تيم ما تا حدي تحليل برود و اين مسئله مشهود بود. در مجموع من به همه مجموعه خودمان خسته نباشيد مي‌گويم.

قبل از بازي با ذوب‌آهن هم تيم حريف معترض بود كه اجازه تمرين در زمين تختي را به آنها نداده‌ايد.
نمي‌خواهم به اين بحث ورود كنم اما در ليگ، باشگاه‌ها در صورت درخواست تيم حريف، زمين تمرين خود را به آنها مي‌دهند نه زمين محل برگزاري مسابقه را. ما بعد از بازي با صبا در ليگ، ديگر در زمين خودمان تمرين نكرديم و ورزشگاه هم در حال تعمير بود. خود ما براي بازي با تراكتور، در زمين محل تمرين آنها تمرين كرديم نه زمين مسابقه. در مجموع اين مسئله حل شد و ذوب‌آهن هم در زمين تختي تمرين كرد و مشكلي نيست.

عليرضا منصوريان در برنامه 90 با صراحت گفت مقداد نجف‌نژاد قبل از بازي با ذوب‌آهن با او تماس گرفته و گفته گزينه سرمربيگري استقلال است. اين كار را درست و حرفه‌اي مي‌دانيد؟
من قضاوت را به شما رسانه‌ها، مردم، كارشناسان و پيشكسوتان مي‌سپارم. شايد يكي از دلايلي كه برخي تيم‌ها نتيجه نمي‌گيرند، همين مسائل غيرفني باشد. اين صحبت هم به ما آسيب رساند و هم به خود استقلال. اين درست نيست كه سرمربي ما قبل از فينال جام حذفي، تمركزش به هم بخورد. من در همين حد صحبت مي‌كنم نه بيشتر. منصوريان به ما برنامه داده و براي فصل آينده هم قرارداد رسمي دارد اما باشگاه نفت همواره به تعامل اعتقاد دارد. براساس اصول حرفه‌اي و اخلاقي، ما براي تصميم‌گيري در مورد مربي، رودررو صحبت مي‌كنيم و در جلسات ستادي تصميم مي‌گيريم.

در مجموع مي‌توانيد بگوييد منصوريان در نفت مي‌ماند يا نه؟
باشگاه نفت، استراتژي و تيم مطالعاتي دارد و براساس برنامه كارش را ادامه مي‌دهد، حتي اگر مديرعامل نباشد. برنامه‌هاي ما مشخص است و براساس سيستم جلو مي‌رود. ما يك گروه نقل و انتقالاتي داريم كه 2 عضو هيأت مديره و بازرس قانوني باشگاه نيز در آن حضور دارند. اين كميته وارد مذاكره شده با بازيكناني كه مي‌خواهيم و قراردادشان با ما تمام شده، يا در تيم‌هاي ديگر بوده‌اند. ما بنا داريم كار را با منصوريان ادامه دهيم. تيم مطالعاتي و مديريتي ما، قبل از شروع فصل روي ثبات فني تيم تأكيد داشت و يكي از شروط قرارداد براي سرمربي هم قرارداد 2 ساله بود كه منصوريان پذيرفت و امضا كرد. ضمن اينكه ما روي تعامل تأكيد داريم و منصوريان هم مربي اخلاق‌مدار و حرفه‌اي است. او فراتر از يك مربي با بازيكنان و باشگاه تعامل داشته و بدون ترديد خير و صلاح باشگاه و خودش مدنظر دوطرف قرار مي‌گيرد. براي ما، سرمربي نفت مشخص است. ما مربي ديگري جز منصوريان نداريم. با او قرارداد داريم و به گزينه ديگري فكر نكرده‌ايم. البته منتظريم تا ايشان از سفر بازگردد و بعد صحبت كنيم.

طبيعي است كه نيمكت استقلال براي منصوريان جذاب باشد زيرا سال‌ها در آن تيم بازي كرده و چهره محبوبي است. اگر خودش تمايل به استقلال داشته باشد، چطور؟
اينها گمانه‌زني است. پورحيدري مصاحبه قشنگي داشته و گفته نمي‌دانيم مديرعامل و اعضاي هيأت مديره براي فصل آينده مي‌مانند يا نه. سجادي هم گفته تغييرات حتمي است. استقلال هنوز شرايط مشخصي ندارد و آينده آن معلوم نيست./خبرآنلاین