به گزارش پارس به نقل از ایرنا فرهاد ظریف پس از پایان دیدار نخست ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: برابر قهرمان جهان بازی کردیم. لهستان از امتیاز میزبانی نیز در این مسابقه بهره می برد.

وی با بیان اینکه از ست سوم به بعد خیلی بهتر شدیم، تصریح کرد: در ست چهارم نیز با بدشانسی مغلوب لهستان شدیم. موقعیت برد داشتیم اما از دست رفت.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: فکر می کنم مردم از بازی ما راضی هستند چون تمام تلاش خودمون را کردیم. برد و باخت جزئی از مسابقه والیبال است و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

 

×× محمودی: بهتر از دو مسابقه برابر آمریکا بودیم

امتیازآورترین بازیکن ایران برابر لهستان گفت: در مسابقه مقابل قهرمان جهان از دو دیدار اول و دوم ایران در لیگ جهانی برابر آمریکا بهتر بودیم.

شهرام محمودی نیز پس از پایان دیدار نخست ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: بازیکنان ایران در دو ست آخر فوق العاده بازی کردند.

وی تصریح کرد: در ست های اول و دوم نیز بد نبودیم و از مسابقه با آمریکا بهتر بازی کردیم.

ملی پوش والیبال ایران افزود: متاسفانه نتیجه نهایی این مسابقه خوب نشد و سه بر یک مغلوب حریف شدیم. تلاش زیادی کردیم که مسابقه را به ست پنجم بکشیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا در مسابقه دوم برابر لهستان جبران کنیم تا شادی را به دل مردم ایران بیاوریم.

محمد جواد معنوی نژاد نیز گفت: این مسابقه تمام شد و باید به فکر مسابقه بعدی با لهستان باشیم. 

وی در پاسخ به این سئوال که تیم ایران دوباره از ست سوم به بعد خیلی خوب بازی کردید، دلیلش چیست؟ گفت: خدا کمک کرد و بازیکنان نیز تلاش خودشان را برای دفاع از اعتبار والیبال ایران انجام دادند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال سه بر یک مغلوب لهستان قهرمان جهان شد.

لهستان با این برد و 8 امتیاز از سه مسابقه در صدر جدول گروه B سطح یک لیگ جهانی قرار گرفت و آمریکا با شش امتیاز از دو مسابقه در جایگاه دوم قرار دارد.