به گزارش پارس به نقل از تسنیم دارا غزنوی در خصوص اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص مدیران قبلی این باشگاه گفت: در زمان مدیریت جعفری نه جلسه‌ای برگزار شد تا من برای بررسی مسائل مالی ورود کنم، نه قراردادهایی که امضا می‌شد طبق قانون دو امضایی بود و نه از هزینه‌های باشگاه اطلاع داشتیم. چنین موضوعاتی باعث شد سه بار استعفا دهم اما نپذیرفتند که مدارکش هم موجود است. من به دلیل عدم شفافیت مالی بارها با جعفری درگیر شدم.
وی افزود: بگذارید برای شما مثال‌هایی بزنم در یک مورد از فردی هشت میلیون تومان گرفتند و به وی اجازه دادند که آرم و لوگوی تراکتورسازی را روی پنجاه هزار عدد لیوان حک کند. آیا ارزش لوگوی تراکتورسازی فقط هشت میلیون تومان است؟ در حال حاضر آن فرد با من تماس گرفته و گفته من لیوان‌ها را زده‌ام و حالا باید چه‌کار کنم که من هم به وی گفتم باید بیایی و با باشگاه قرارداد ببندی!
عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: پنج مغازه را در برج آیسان تحت عنوان اسپانسری گرفته و قرارداد بسته بودند که ارزش آنها را دو و نیم میلیارد تومان تعیین کرده‌اند بدون آنکه کار کارشناسی رسمی توسط کارشناس دادگستری صورت گیرد. همچنین فردی که واسطه این کار شده بود از کارمندان صداوسیمای آذربایجان شرقی بوده و 176 میلیون تومان برای خود حق مارکتینگ در نظر گرفته بود. این حرکت اقتصادی در حالی صورت گرفته است که آن مغازه‌ها هنوز در مرحله خاکبرداری قرار داشته و در واقع وجود خارجی ندارند!
غزنوی تأکید کرد: در ادامه فردی که واسط این کار بوده است، از باشگاه تراکتورسازی به دادگاه شکایت کرده و هیچکس هم از باشگاه نرفته که اعلام کند هنوز مغازه‌ای وجود ندارد که چنین شکایتی صورت گرفته است. به همین خاطر او به راحتی حکم محکومیت باشگاه را گرفت و در روز بازی با پرسپولیس با مأمور به ورزشگاه آمد و 96 میلیون تومان از محل بلیت فروشی را ضبط کرد. او باز هم و این بار در بازی با الاهلی عربستان به ورزشگاه آمد و حدود 50 میلیون تومان دیگر را ضبط کرد.
وی خاطر نشان کرد: ما حتی از یکی از این قراردادها خبر نداشتیم و هیچگاه هم جلسه‌ای برگزار نمی‌کردند که بخواهیم به مسائل مالی باشگاه ورود کنیم. اگر یک مورد از چنین قراردادهایی را نشان دهند که با مصوبه هیئت مدیره بوده است من فردا از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.
این مقام مسئول در باشگاه تراکتورسازی در ادامه به برخی از اقدامات مدیران پیشین این باشگاه اشاره کرد و افزود: در منطقه باغمیشه فست فودی با استفاده از برند تراکتورسازی فعالیت می‌کرد که در روز حدود 10 میلیون تومان درآمد داشت. من هرچه به آقایان، به ویژه در زمان مدیریت جعفری می‌گفتم که او نباید بدون داشتن قرارداد با باشگاه از برند و لوگوی آن استفاده کند اما هیچکس گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبود.
غزنوی خاطر نشان کرد: من می‌دانم این حرف‌هایم به ضررم تمام می‌شود اما مستندات و شواهد آن موجود است. در نهایت باید بگویم از دوران مدیریت جعفری، زینی‌زاده و نظمی فقط هشت میلیارد تومان بدهی برای باشگاه به ارث گذاشته شده است. طبق اساسنامه و مصوبه هیئت مدیره باشگاه قراردادهایی که بار مالی داشته باشد باید به صورت دو امضایی و با مهر باشگاه باشد اما آقایان قراردادها را با یک امضا منعقد می‌کردند.
عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: ما در هیئت مدیره باشگاه مصوب کردیم که عباسی، مدیرعامل باشگاه از هر کانالی که می‌تواند این موضوعات را پیگیری کرده و باشگاه را از سال 1389 تا پایان سال 1393 حسابرسی کند تا همه چیز رو شود. متأسفانه مدیران قبلی صورتحساب‌های عملکرد مالی خود را هنوز ارائه نداده و یا امضا نکرده‌ و در واقع به تکلیف قانونی خود نسبت به هیئت مدیره طبق قانون تجارت عمل نکردند. از آن گذشته در زمان مدیریت جعفری ماده 129 قانون تجارت در خصوص معاملاتی که با اقوام و آقازاده‌های خود انجام داده رعایت نشده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در این موارد کار به مراجع قضایی کشیده شود، گفت: این موضوع بستگی به تشخیص هیئت مدیره دارد، چون باید همه این مسائل بررسی شده و تکلیف آنها مشخص شود.