به گزارش پارس به نقل از شفقنا برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخ ها در آخرین مصاحبه ای که با رسانه ها در خصوص موضوع نقل و انتقالات در پرسپولیس داشته است ، صراحتا اعلام کرده است که لیست وروردی و خروجی سرخ ها قرار نیست رسانه ای شود و پس از این که توافق بین نفرات جدید و باشگاه بر سر مسائل مختلف انجام شد، پی از عقد قرارداد مشخص می شود سرخ ها با چه نفراتی کارمی کند واین مساله در خصوص نفرات خروجی نیز صدق می کند.
این مساله در حالی مطرح می شود که با وجود تمام تلاشی که صورت گرفته ، لیست خروجی پرسپولیس برای فصل بعد تا حدود بسیار زیادی مشخص است وبه نوعی این لیست لو رفته است.
شایعاتی وجود دارد که نام ۵ بازیکن از نفرات فیکس و ثابت پرسپولیس در فصلی که گذشت برای لیگ آینده در لیست برانکو دیده نمی شود وبرانکو به لحاظ فنی این نفرات را تایید نکرده است که البته تعدادی از این نفرات جزو یاران آزاد پرسپولیس محسوب می شوند.
شنیده های ما حاکی از این است که نفراتی مثل حمید علی عسگری ، هادی نوروزی ، بابک حاتمی ، رضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری نام شان در این لیست برانکو به چشم می خورد که البته در این جمع بازیکنانی چون نورمحمدی ، نوروزی و علی عسگری در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد ندارند وبازیکن آزاد محسوب می شوند که به همین حاضر حضورشان در لیست مازاد پرسپولیس و برانکو از آن جهت که نمی توانند براساس میل خود تصمیم گیری نمایند ، برای آنها صدق نمی کند .
پرسپولیس لیست دیگری هم دارد که شامل بازیکنانی می شود که در اکثر بازی های فصل پیش نیمکت نشین بودند و حدس این که جدایی آنها از جمع سرخ ها محتمل است، کار سختی نیست .
به هرحال باید منتظر ماند تا مشخص شود در نهایت لیست مازاد پرسپولیس چه زمانی به صورت رسمی رسانه ای می شود.