به گزارش پارس به نقل از ایسنا نصرالله سجادی در حاشیه همایش خانواده وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: این اقدام که قهرمانان و افرادی که در سال‌های گذشته مسئولیت‌هایی را در فدراسیون داشتند دور هم جمع شدند، اقدام بسیار خوبی است شاید نزدیک به 30 سال باشد که چنین اقدامی صورت نگرفته است که همه قهرمانان و پیشکسوتان یک جا دور هم جمع شوند. این اتفاق مانند احساس زندگی دوباره است. البته چیزی که از آن بیرون می‌آید نیز بسیار اهمیت دارد و امیدوارم با همفکری هم و برنامه‌ریزی خوبی که دارند شاهد موفقیت‌های وزنه‌برداری باشیم.

 

سجادی درباره وضعیت وزنه‌برداری در المپیک ریو نیز گفت: فکر می‌کنم با توجه به برنامه‌هایی که فدراسیون در دستور کار دارد، در کوتاه‌مدت نباید انتظار افتخارات بزرگی داشته باشیم البته با شناختی که از مرادی دارم می‌دانم آنچه در توان دارد را به کار می‌گیرد. امیدوارم جبران کم و کاستی‌هایی که در گذشته وجود داشته است شود.

 

سجادی درباره خصوصی‌سازی دو تیم پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا وزارت ورزش تمایل به این کار دارد گفت: خصوصی‌سازی دست ما نیست. امروز مصاحبه پوری‌حسینی را با رادیو گوش می‌دادم و متوجه شدم که به نتیجه نرسیده‌اند و تا مردادماه انجام این کار متوقف شده است. اگر وزارت ورزش نمی‌خواست، این دو تیم را واگذار نمی‌کرد.

 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود باز شدن این مسئله در مجلس باعث متوقف شدن خصوصی‌سازی شود گفت: باز هم از زبان پوری‌حسینی پاسخ می‌دهم که چنین چیزی نبوده چون اصلا تصمیمی گرفته نشده است.

 

معاون ورزش قهرمانی درباره لغو برگزاری مراسم تجلیل از کشتی‌گیران بیان کرد: فدراسیون کشتی اعلام کرد که رسول خادم در مسافرت است. دبیر فدراسیون نیز در مصر به سر می‌برد، رضایی مدیر تیم‌های ملی نیز مسافرت است و احتمالا هفته آینده برگزار می‌شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است تجلیل از کشتی‌گیران و تکواندوکاران همزمان صورت گیرد گفت: ممکن است روزش متفاوت باشد اما قطعا برای هر دو رشته انجام می‌گیرد.

 

وی درباره استقبال نکردن از کاروان نابینایان و کم‌بینایان که از مسابقه‌های جهانی بازگشته‌اند گفت: ما از قهرمانان عزیز استقبال می‌کنیم اما این منوط به این است که در تهران باشیم. در زمان بازگشت این کاروان من و آقای گودرزی در سفر استانی بودیم. قطعا تهران که باشیم از عزیزانی که در سطح جهان افتخارآفرینی کرده‌اند قطعا استقبال می‌کنیم و این وظیفه ماست. ان‌شاءالله به زودی از آن‌ها تقدیر خواهیم کرد.