به گزارش پارس به نقل از کاپ نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: من صحبتهای کی روش را نشنیدم اما قطعا پیگیری می کنم که چه صحبتهایی را انجام داده است.

محمود اسلامیان در رابطه با اینکه مسعود مرزوعی ملقب به «م.م» که متهم اصلی دادن اطلاعات غلط به ورزشگاه یادگار امام است، اعلام کرد در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان به او کمک کرده، اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم من اصلا این فرد را نمی شناسم و ستاد انتخاباتی هم نداشتم که این آقا بخواهد به من کمک کند. به نظرم مقامات امنیتی باید به این مساله ورود کنند و این فرد را ببرند تا اگر اطلاعاتی دارد، بگوید وگرنه که به این گفته های کذب خود ادامه ندهد.

وی ادامه داد: معلوم نیست این آقا از کجا آمده و چه کسی است که به تنهایی یک شهر را به هم ریخته است. اصلا صحبتهای او را درست نمی دانم و برایم مهم نیست. با دستور رئیس جمهور باید با متخلفان این قضیه برخورد شود و باید با تمام اسناد، مدارک و شواهد هر کسی مقصر است، معرفی شود. اینکه ما هر روز می آییم و یک نفر را مقصر می کنیم، درست نیست.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می شود کفاشیان به خاطر ماندنش مجبور شده فغانی را مقصر جلوه دهد و عسگری را هم برکنار کند، تصریح کرد: نظری در این باره ندارم و به نظرم این تحلیل ها جایی در این مساله ندارد. باید به دنبال مقصر اصلی گشت و از حاشیه دور شد.

اسلامیان درباره اینکه اعلام شده بود به عنوان مدیر در کنار تیم ملی خواهد بود اما در اردوی چند روز اخیر غیبت داشته، گفت: قرار نیست من مدیر تیم ملی باشم، بلکه قرار است به تیم ملی و کی روش کمک کنم. من همچنان در کنار کی روش و دیگر دوستان هستم و اگر کاری باشد، کمک خواهم کرد.

وی در پایان درباره اظهارات کی روش علیه مربیان ایرانی افزود: من صحبتهای کی روش را نشنیدم اما قطعا پیگیری می کنم که چه صحبتهایی را انجام داده است.