به گزارش پارس به نقل از تسنیم لوران بلان در پی پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل رمس در هفته پایانی لوشامپیونه فرانسه که جشن قهرمانی این تیم را در ورزشگاه پارک‌ دوپرنس تکمیل‌تر کرد، گفت: ما در این بازی روحیه بالایی از خود به نمایش گذاشتیم ولی حق استراحت نداریم، چون هفته بعد باید در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف آژاکسیو برویم. ما در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی هستیم. قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه خیلی دشوار است و این پیروزی جشن ما را در این رقابت‌ها زیباتر کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مدافع برزیلی تیمش که در دقیقه 59 بازی مقابل رمس جای خود را به داوید لوییز داد، عنوان کرد: تیاگو سیلوا کمی احساس درد دارد که این باعث می‌شود برنامه ما کمی تغییر کند. من تیم و بازیکنان خوبی دارم و فصل فوق‌العاده‌ای را با یکدیگر سپری کردیم.

ناصر الخلیفی، رئیس و مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم اظهار داشت: مایلم از همه بازیکنان، اعضای کادرفنی و هواداران PSG به خاطر این فصل فوق‌العاده تشکر کنم. باید یک تشکر ویژه از هواداران هم داشته باشم، چون بدون آنها ما هیچ بودیم. برای فصل بعد رؤیایی بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا داریم. متشکرم پاریس.