به گزارش پارس به نقل از تسنیم ناصر فریادشیران درباره لیگ چهاردهم فوتبال ایران اظهار داشت: در لیگ امسال به جز هفته پایانی شاهد یک برنامه ریزی خوب بودیم و نظم لیگ درست مثل همان دوره ای بود که عزیزالله محمدی ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت. باید در برگزاری منظم لیگ از علی کاظمی نیز یاد کنیم که با وجود مشکلات و بیماری که دارد و اینکه کمتر از او نام برده می‌شود، نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کند.

وی افزود: با اتفاقاتی که در هفته آخر رقم خورد، چهره زشت فوتبال نمایان شد. ورود رئیس جمهور و وزیر ورزش به اتفاقات تبریز به خوبی نشان می‌دهد چه اتفاق حساسی در فوتبال ایران رخ داده است. هیچکس فکر نمی‌کرد سپاهان در حالی که کمتری امید را برای کسب قهرمانی داشت، این عنوان را کسب کند. از قهرمان نشدن نفت و همچنین تراکتورسازی ناراحت هستم اما خوشحالم حسین فرکی به عنوان یک دوست قدیمی توانست یکبار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد.

این مربی گفت: در فینال لیگ 6 گل رد و بدل شد و این از جذابیت های هفته آخر بود. نفت که تا آخرین دقایق برای قهرمانی تلاش کرد، همان تیمی است که چند سال قبل افرادی همچون علی‌آبادی، قلعه‌بانی، شهریاری و زارع‌هنزکی به دنبال انتقال آن به اراک بودند اما تلاش رسانه‌ها و مطبوعات این طرح را عقیم گذاشت و حالا امروز شاهد پیشرفت نفت در تهران هستیم.

فریادشیران خاطرنشان کرد: نفت تیمی است که پله به پله پیشرفت کرده و موفقیت سال های اخیرش هرگز اتفاقی نبوده است. برخی از بازیکنانی که هم‌اکنون در این تیم بازی می‌کنند، از تیم های پایه نفت رشد کرده اند و این مسئله در فوتبال امروز اهمیت بسیاری دارد. به نظرم قرار گرفتن در رده سوم چیزی از ارزش‌های نفت کم نمی‌کند. تنها مشکل نفت کم‌تماشاگر بودنش است که امیدوارم مسئولان باشگاه برای فصل جدید فکری به حال این موضوع کنند.

مربی پیشین تیم نفت تهران با انتقاد از برخی مسائل رقم خورده در فوتبال ایران گفت: باید مشخص شود که چه کسی مجوز سرمربیگری «ف.ک» ها را در لیگ برتر صادر کرده است. وزیر ورزش از این موضوع آگاهی دارد اما مثل گذشته شاهد آن عزم راسخ در برخورد با فساد در فوتبال نیستیم. به نظرم اتفاقاتی در لیگ چهاردهم افتاد که در سال‌های بعد مقصران آنها مشخص می‌شوند و آن زمان باید پاسخگوی خطای خود باشند.