به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز و پس از اینکه قهرمانی تیمش از دست رفت، با برنامه ورزشی شبکه استانی به گفتگو پرداخت.

سعید عباسی در گفتگو با برنامه موج فوتبال در مورد برنامه تراکتور برای فصل آتی گفت : ایتدا می خواهم عید سعید مبعث را به همه مردم عزیز تبریک بگویم. باشگاه تراکتور در فصل گذشته مشکلاتی داشت که ابتدا باید این مشکل حل و فصل گردد. بازیکنان مورد نیاز خود را رصد می کنیم. می خواهیم مشکلات مربوط به سرمربی و لیگ قهرمانان آسیا را حل کنیم.

وی در ادامه در مورد احتمال حضور تونی اولیویرا برای فصل بعد گفت : صحبت های اولیه را با تونی اولیویرا انجام داده ایم. این گفتگو بیشتر در مورد عملکرد و لیست بازیکنان بود. امیدواریم در روزهای آتی به توافق برسیم. ایشان هشت برد ، دو تساوی و یک شکست در حضور کوتاه مدتشان در لیگ برتر داشته اند که واقعاً قابل قبول است.

عباسی در مورد برنامه های آتی باشگاه اظهار داشت: در روزهای آینده با هیئت مدیره پیرامون وضعیت مالی جلسه ای برگزار خواهیم کرد. هنوز مباخث عدیده ای حل نشده اند . باید به فکر برطرف کردن این مسائل باشیم تا شاهد یک باشگاه پویا باشیم.  باید مشکلاتی از قبیل نحوه چینش بازیکنان را حل کنیم . امیدوارم در لیگ آینده ، کارمان به اما و اگر نکشد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور، در پایان در مورد پیشنهاد به سید مهدی رحمتی گفت : از تونی در مورد بازیکنان و برنامه باشگاه مشاوره گرقته ایم. هنوز لیستی به ما ارئه نشده است  و نام خاصی مشاهده نمی شود. قرار است این لیست به صورت دقیق فردا به ما ارائه گردد