به گزارش پارس به نقل از ایلنا مهدی تاج امروز (دوشنبه) در پایان نشست هیات رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: پس از برگزاری چند نشست و بررسی شرایط، تصمیم گرفتیم تا دیدار استقلال و پرسپولیس که تاثیری در جدول رده بندی ندارد از ساعت 17 آغاز شود.

وی افزود: دیگر دیدارها که برای تعیین قهرمان، سهمیه آسیا و سقوط به لیگ دسته یک تاثیرگذار هستند از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه آغاز می شوند.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که هماهنگی های لازم با صدا و سیما برای پخش مستقیم دیدار شهرآورد و دیگر دیدارهای هفته پایانی که روز جمعه هفته جاری برگزار می شود، انجام شده است.

وی در مورد مخالفان تغییر زمان شهرآورد اظهار داشت: این دیدار در همان روز جمعه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هم شهرآورد را تماشا و هم دیگر دیدارهای مهم را نظاره‌کنند.

تاج در مورد بلیت فروشی شهرآورد نیز گفت: تاکنون به صورت الکترونیکی بلیت های این دیدار به فروش رسیده است و شاید در روز مسابقه نیز بلیت فروشی کاغذی داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد شرایط لیگ دسته اول گفت: همان طور که اعلام کردیم در فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول در یک گروه 20 تیمی انجام می شود.

وی ادامه داد: تمامی تیم ها باید با خواسته های حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگ باشند و در غیراین صورت از مسابقات کنار گذاشته می شوند.

تاج در مورد زمان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی نیز توضیح داد: مسئولان دو باشگاه ذوب آهن و نفت تهران هم اکنون در سازمان لیگ حضور دارند تا در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال روز جمعه پیگیری خواهد شد و دو تیم نفت تهران و تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برای عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

برنامه کامل هفته سی ام لیگ برتر فوتبال به قرار زیر است:

راه آهن - گستر
ملوان - نفت مسجد سلیمان
تراکتور سازی تبریز - نفت تهران
استقلال خوزستان - پیکان
صبا - فولاد
پدیده - ذوب آهن
پرسپولیس - استقلال
سپاهان - سایپا