به گزارش پارس به نقل از تسنیممرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: هفته قبل در همین سالن کنفرانس از طرف بازیکنان راه‌آهن قول دادم که سایپا را شکست دهیم که این اتفاق هم با زحمت بچه‌ها رخ داد. قبلا هم گفته‌ام که بزرگان راه‌آهن برای تیم زحمت زیادی می‌کشند. ما پس از پیروزی مقابل سایپا به ماندن در لیگ امیدوار شدیم.

وی افزود: این هفته و در بازی مقابل پیکان کارمان دشوارتر است چون هر دو تیم به 3 امتیاز احتیاج دارند اما امیدوارم راه‌آهن برنده بازی باشد. خودم دوست ندارم تیم‌های تهرانی به لیگ یک سقوط کنند چون پیکان را خودمان با فرهاد کاظمی به لیگ برتر آوردیم اما بالاخره جنگی است که باید انجام شود. امیدواریم کمتر اشتباه کنیم  و 3 امتیاز را بگیریم.

مربی راه‌آهن در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: هفته پیش گفتم که بازیکنان راه‌آهن تازه با تاکتیک‌های فرهاد کاظمی آشنا شده‌اند و واقعا زحمت می‌کشند. ما تنها با 11 بازیکن بازی می‌کنیم و بدانید هر تیمی که نیمکت قوی داشته باشد موفق‌تر است. بچه‌ها زحمت خود را می‌کشند و مطمئن باشید که راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند.

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه گفته می‌شود پاداش برد راه آهن مقابل سایپا را بابک زنجانی پرداخت کرده است گفت: در این باره شهباز مدیر رسانه‌ای ما توضیح خواهد داد. شهباز عنوان کرد: این پاداش را مدیریت باشگاه یعنی آقای رحیمی به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کرد و او باید پاسخگو باشد چرا که بازیکنان و کادر فنی پول را از مدیریت تحویل گرفته‌اند.

کرمانی مقدم درباره اینکه سال گذشته با فرهاد کاظمی پیکان را به لیگ برتر آوردید و اکنون نیز شرایطی پیش آمده که شاید این تیم را به لیگ دسته اول ببرید، گفت: پیکان تیم بزرگی است و برای آن زحمت کشیدیم ولی الان وقت رقابت است و باید جنگید و نشان دهیم که لیاقت ماندن در لیگ را داریم. دوست ندارم تیم‌های تهرانی بیفتند اما فردا مشخص می‌شود که چه تیمی لیاقت ماندن در لیگ را دارد. هر تیمی 3 امتیاز بازی را بگیرد قطعا در لیگ می‌ماند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه  اگر تیم‌های تهرانی را دوست دارید پس مایلید که نفت تهران قهرمان لیگ شود، عنوان کرد: فکر ما بقای راه‌آهن در لیگ است و امیداریم تیمی که لیاقت داشته باشد قهرمان لیگ شود. من نمی‌توانم بگویم چه تیمی قهرمان شود.