به گزارش پارس به نقل از مهر، کریم باقری عصر امروز دوشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: رفته رفته بازیکنان آنچه مد نظر کادر فنی و آقای برانکو است را در تمرینات انجام می دهند. آنها باید تمام تلاششان را معطوف کنند تا زمانی که تیم جلو می افتد بازی را کنترل کنند. خصوصا بزرگترهای تیم باید حواس شان به جوانترها باشد تا ما در بازی که با دو گل جلو هستیم بتوانیم مسابقه را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: امسال پرسپولیس شرایط خاصی دارد. شرایط تیم در جدول به گونه ای شده که همه بازیکنان با استرس کار را دنبال می کنند. هر چقدر هم که ما با آنها صحبت کنیم بالاخره این استرس بوجود می آید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مسائل دست به دست هم داده تا پرسپولیس در چنین موقعیتی قرار بگیرد. امیدواریم تکلیف پرسپولیس در مزایده روز چهارشنبه مشخص شود و مالک این باشگاه معرفی شود. بعد از آن می توان صحبت کرد که چه برنامه ریزی باید داشته باشیم.

کریم باقری ادامه داد: امیدوارم تکلیف مالک آینده باشگاه روز چهارشنبه مشخص شود تا برای فصل آینده برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم و بازیکنان مورد نظرمان را به موقع جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر نیز گفت: به هیچ عنوان راضی نیستم بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد کنار گذاشته شود. این مسائل به خود بازیکنان مربوط است که چگونه رفتار کنند. ضمن اینکه به نحوه بازی و تمرینات آنها بستگی دارد. آنها باید طبق قراردادشان عمل کنند و هیچکس به آنها نگفته همیشه بازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که تمام رفتار فنی و اخلاقی آنها زیر ذره بین مردم و رسانه ها قرار دارد. بازیکنان باید با انرژی بالا به خاطر هواداران عملکرد خوبی داشته باشند. اما متاسفانه با چیزهای کوچکی قانع می شوند.

کریم باقری در مورد برخوردی که با پیام صادقیان گفت: من اختیاراتی در کادر فنی دارم اما حرف اول و آخر را آقای برانکو می زنند. در مورد صادقیان هم آقای برانکو تصمیم گرفتند.