به گزارش پارس، علی کفاشیان پس از جلسه امروز (چهارشنبه) با کارلوس کی‌روش و هیات رییسه فدراسیون فوتبال، درباره حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در ترکیب تیم امید و مخالفت کارلوس کی‌روش با این مسئله اظهار کرد: به کی‌روش گفته‌ام که اولویت ما حضور این دو بازیکن در تیم ملی امید است. ما از حریفان‌مان در این رده شناختی نداریم و سرمربی تیم امید به شدت به این دو بازیکن نیاز دارد.
 
کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا کی‌روش در صورت نداشتن جهانبخش و آزمون از تیم ملی کنار می‌رود گفت: کی‌روش گفت که این دو بازیکن را می‌خواهد اما ما هم گفتیم که تیم امید به آن‌ها نیاز دارد. بعید می‌دانم که بحث استعفای کی‌روش مطرح باشد. او یک مربی حرفه‌ای است و چنین کاری را نمی‌کند. ضمن اینکه او باید به اردوی اتریش و سوئد برود.
 
رییس فدراسیون فوتبال درباره اختلافات کی‌روش و دبیرکل فدراسیون که این روزها علنی شده است نیز گفت: کی‌روش باید طاقت شنیدن انتقاد را داشته باشد. به او گفته‌ام که گاهی هیات رییسه فدراسیون از من انتقاد می‌کنند و حتی نام می‌دهند. طبیعی است که همه نظرها یکی نباشد. شاید چون کی‌روش همیشه من را خوش‌اخلاق دیده حالا طاقت نمی‌آورد که کسی از او انتقاد کند!
 
وی افزود: به کی‌روش گفته‌ام که هیات رییسه فدراسیون و کمیته فنی و توسعه، او را به عنوان سرمربی تیم ملی پذیرفته و اعلام کرده اند که او باید 4 سال دیگر تیم ملی را هدایت کند. در رسانه‌ها هم اگر ببینید خیلی‌ها از او انتقاد می‌کنند و در مقابل خیلی‌ها هم از او تعریف و تمجید می‌کنند.
 
در ادامه خبرنگاری گفت که حبیب کاشانی مدیر تیم امید از کی‌روش انتقاد کرده و گفته که او هر بار یک دشمن فرضی جدید درست می‌کند که کفاشیان پاسخ داد: نمی‌پسندم که کسی علیه سرمربی تیم ملی صحبت کند. ما باید از او حمایت کنیم. همان طور که باید از سرمربی تیم امید حمایت کنیم.
 
کفاشیان همچنین درباره لغو نشست خبری اسدی دبیرکل فدراسیون و کی‌روش و بازی رسانه‌ای این دو با خنده گفت: برای رسانه‌ها که این طور مسائل خوب است و بازارشان را داغ می‌کند!
 
رییس فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد که به همراه تیم ملی به اتریش و سوئد سفر نخواهد کرد.