کفاشیان گفته است: حدود 7 و نیم میلیون دلار طلب داشتیم که با عنایت فیفا حقوق کی روش و کادرفنی را از محل این پاداش دادیم. به گفته وی هنوز 5 میلیون دلار از طلب فیفا به ایران باقی مانده است که باید پرداخت شود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص دستیار ایرانی کی روش، گفت: به هیچ گزینه خاصی نرسیده ایم و باید این گزینه از سوی سرمربی تیم ملی مشخص شود. هیچ کس نگفته که دستیار ایرانی تا عید انتخاب می شود اما ما به دنبال انتخاب یک دستیار ایرانی هستیم و منتظر پایان دو بازی دوستانه هستیم.
وی درمورد اینکه آیا به دنبال نام های بزرگ برای دستیاری کی روش هستند، اظهار کرد: نظر کی روش در این باره مهم است و او سخت کسی را برای دستیاری خود پیدا می کند.
کفاشیان درپاسخ به این سئوال که آیا اختلاف نظربا وزارت ورزش به تمدید قرارداد با کی روش باز نمی گردد، گفت: خیر. خود وزارت ورزش هم گفت که کی روش با سلیقه فدراسیون می تواند ادامه همکاری دهد و ما این مساله را درهیات رییسه بحث کردیم و آنها نظر مثبت به ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی دادند و این همان هیات رییسه ای است که تصمیم به تغییرات در پست دبیر کل و نایب رییس اول گرفت.
وی افزود: ما با نظر هیات رییسه کی روش را نگه داشتیم و بعید می دانم اختلاف نظرات در خصوص تمدید قرارداد با کارلوس کی روش باشد.