به گزارش پارس ،روزنامه خبر ورزشی نوشت: بهروز رهبری‌فرد به تازگی صاحب فرزند دیگری شده و هدیه بزرگی از خداوند گرفته است. فرزند دوم بهروز، دختری زیبا به نام آرالیاست. در مورد این نام سخت که از او می‌پرسیم، می‌گوید: «نه اینکه از بچگی در نیاوران بزرگ شدم و در پاریس تحصیل کردم، اسم دخترم را این‌طور گذاشتم که به کلاسم بخورد!»

بهروز كلاً اهل شوخي و خنده است. با او كه باشيد، از خنده دل‌درد مي‌گيريد از بس روحيه‌‌اش بالاست. رهبري‌فرد برنامه ۹۰ را نديده بود اما ماجراي نظرسنجي را مي‌دانست و به ما گفت: «حق علي كريمي بود محبوب‌ترين بازيكن دو دهه اخير پرسپوليس شود. او پسر خوبي است اما نمي‌تواند حرف‌هاي دلش را به خوبي به زبان بياورد و اين موضوع، تنها نقطه ضعف علي است. اصلاً حق هر ۵ نفر بود.

ما هم كه كشك هستيم! ولي من اگر مي‌خواستم در اين نظرسنجي شركت كنم، به احمدرضا عابدزاده رأي مي‌دادم.» او كه با كسب ۶ قهرماني، همچنان پرافتخارترين بازيكن پرسپوليس به شمار مي‌رود، براي انتخابش، دليل داشت: «احمدرضا كاپيتان همه ما بود. كسي را سراغ ندارم كه عابدزاده را دوست نداشته باشد. قوت قلب همه‌مان بود، بعد از مرحوم حجازي تا ظهور عابدزاده، هيچ دروازه‌بان مطمئني به تيم‌ملي نرسيد، بعد از عابدزاده هم مي‌بينيد كه همه نام‌ها زير سايه‌‌اش هستند.

محبوبيت عابدزاده روي سكوهاي ورزشگاه وحشتناك بود. طوري مردم تشويقش مي‌كردند كه سقف رختكن پرسپوليس زير پاي هواداران مي‌لرزيد. ما با شعار عابدزاده، عابدزاده از پله‌هاي ورزشگاه بالا مي‌آمديم و به زمين مي‌رفتيم. اين محبوبيت، الكي به‌دست نيامد، عابدزاده براي همه پرسپوليسي‌ها زحمت‌كشيد اما چون علي كريمي به تازگي فوتبالش را به اتمام رسانده، بيشتر رأي آورد.

البته كريمي نسبت به دايي، باقري و مهدوي‌كيا بيشتر در پرسپوليس ماند و طبيعي است كه محبوب‌تر هم باشد.» بهروز در نهايت يك خاطره بامزه هم تعريف كرد تا با خنده، تماس را قطع كنيم: «عابدزاده از علي پروين هم محبوب‌تر بود. يك‌بار پروين داشت خاطره تعريف مي‌كرد، حواسش نبود كه ما هم مشغول شنيدن آن هستيم. پروين گفت محمد، پسرش وقتي بچه بود، به او تكه كاغذي داده تا از عابدزاده امضا بگيرد. علي‌آقا هم افتاده به جان محمد و تا مي‌خورد، كتكش زده بود! بله، عابدزاده اينطوري محبوب بود.»