به گزارش پارس به نقل از ایرنا ، دوربین ها نشان داد هواداران صدرنشین لیگ برتر انگلیس پیش از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پاری سن ژرمن در پاریس یک مرد سیاهپوست با هویت 'سلیمان ' را از ورود به قطار مترو بازداشته و شعارهای نژادپرستانه سردادند.
 
استیو آتکینس مدیر ارتباطات چلسی در بیانیه ای گفت : من می خواهم به نمایندگی از همگی در باشگاه انزجار خود را از حادثه ای که شامگاه سه شنبه در متروی پاریس رخ داد ابراز دارم .
 
وی افزود : ما از آنچه که شاهدش بودیم به وحشت افتادیم . این باشگاه همچنین مایل است از سلیمان به خاطر رفتار اندک شماری از افراد و اقدامات نابخشودنی آنها با وی عذرخواهی کنم .
 
چلسی سلیمان و خانواده اش را به ورزشگاه استامفورد بریج لندن برای تماشای دیدار برگشت این تیم با پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، دعوت کرد.
 
در همین حال ، مورینیو گفت : به عقیده من ، وی نه تنها بازی ما را تماشا خواهد کرد بلکه احساس خواهد کرد که چلسی چه باشگاهی است .
 
سرمربی پرتغالی چلسی افزود :در حال حاضر وی تصور غلطی در مورد این باشگاه دارد. و درخواهد یافت کسانی که این کار را انجام دادند متعلق به چلسی نیستند.
 
آقای خاص فوتبال گفت : ما احساس شرمساری می کنیم ، ولی شاید نباید شرمسار بود چرا که من هیچ گونه ارتباطی با این افراد نخواهم داشت.