به گزارش پارس،هرچند مسوولان وزارت ورزش تلاش بسیار زیادی کردند برای اینکه از میان دو گزینه افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ یکی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کنند اما مذاکرات انجام شده در کشور ترکیه به دلایلی که اعلام نشد به امضا نرسید.
 
دیدار نماینده وزارت ورزش و سرمربی سابق تیم ملی در ترکیه البته قرار بود که دیداری منجر به امضای قرارداد باشد . دیداری که تفاهمات در مورد جزییاتش انجام شده و کارهای نهایی اش باقی مانده بود. اما طبق شنیده ها دو اتفاق مهم تاثیر به سزایی در عدم معرفی برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس داشت. اولین مساله پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده بود.
 
تیم پرطرفدار پایتخت که پله پله به انتهای جدول نزدیک می شد خط بحران را رد کرده و آماده طوفان بود. در این شرایط وزارت ورزش عجله زیادی برای امضای قرارداد با برانکو داشت. اما پیروزی مقابل پدیده قرمزها را از پایین جدول جدا کرد و دست طرف مذاکره کننده برای قرارداد را بازگذاشت. مرد کروات قراردادی یک سال و نیمه می خواهد و پرسپولیس به خاطر شرایط مدیریتی بهتر است مربی ای با قراردادی تا پایان فصل داشته باشد که پس از تغییرات مدیریتی مشکلی بوجودنیاید.
 
اما پیروزی پرسپولیس همه چیز را برهم ریخت . ضمن اینکه معرفی نژاد فلاح به عنوان سرپرست و حضورش در جلسه ای که برای تصمیم گیری درباره درخشان داشت تاثیر زیادی بر ابقای درخشان گذاشت. مذاکرات بدون امضا با برانکو همه چیز را به پایان این هفته موکول کرده است .
 
درخشان این هفته و همه هفته های بعد فرصت دارد پیروز شود و سرمربی آینده پرسپولیس بماند اما این فرصت بازی به بازی برایش تمدید می شود و با اولین امتیازی که از دست بدهد کنار می رود.
 
ماجرای مزایده پرسپولیس در 3 هفته اینده فعلا اهمیت زیادی ندارد. هرچند یکی از خریداران پرسپولیس پیغام فرستاده که برای تغییر سرمربی دست نگه دارند. اما به نظر می رسد امتیاز از دست دادن برای قرمزها مهمترین نکته درحال حاضر است. اگر مقابل صبا شکست بخورند سرمربی عوض می شود.
 
منبع/ عصر ایران