به گزارش پارس، بهداد بیات در گفت‌وگو با فارس درباره خبر کنار گذاشتن نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس از لیست این تیم برای نیم فصل دوم گفت:‌ در حالی که حمید درخشان پیش از این اعلام کرده بود به نیلسون و تجربه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد و او را حتما می‌خواهد اما امروز طاهری نایب رئیس هیأت مدیره به من اعلام کرد که درخشان گفته او را نمی‌خواهد و نیلسون در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است.

بروید از درخشان بپرسید که چرا نظرش عوض شده و نیلسون را نمی‌خواهد.

وی ادامه داد: این رفتار درستی با بازیکن نیست چرا که پیش از این گفته بودند او را می‌خواهند اما الان و در حالی که به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک شده‌ایم اعلام کرده‌اند که نیلسون را نمی‌خواهند و به نظر من برخورد خوبی با نیلسون انجام نشد.

مدیربرنامه‌های نیلسون بیان داشت: این رفتار با نیلسون به نوعی اخراج محترمانه به حساب می‌آید و این برخورد با دروازه‌بانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده بود درست نیست. برای من جالب است که درخشان هفته گذشته ۲۰ دقیقه با من صحبت کرد و گفت که نیلسون را می‌خواهد و او دروازه‌بان اولش به حساب می‌آید اما امروز طاهری به من گفت که درخشان گفته نیلسون را نمی‌خواهد.

بیات درباره اینکه نیلسون راهی کدام تیم لیگ برتری خواهد شد، افزود: پیش از این تیم‌های مختلفی نیلسون را می‌خواستند اما ما به آنها اعلام کرده بودیم که نیلسون در پرسپولیس می‌ماند. با این شرایط مشخص نیست که نیلسون دیگر به ایران بازگردد یا نه.

مدیربرنامه‌های نیلسون در پایان خاطر نشان کرد: من دیگر با باشگاه پرسپولیس همکاری نمی‌کنم هر چند که به نظر درخشان احترام می‌گذارم اما فردا صبح به باشگاه پرسپولیس می‌روم تا فسخ قرارداد نیلسون را بگیرم.