به گزارش پارس به نقل از تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: جدایی محسن مسلمان از باشگاه ذوب‌آهن و پیوستن آن به باشگاه استقلال فعلاً منتفی شده است.


سعید آذری با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم نسبت به سال گذشته در وضعیت بهتری قرار گرفته ولی با این وجود بازیکنان و کادر فنی باید سخت تلاش کنند، چرا که راه بسیار دشواری را در مقابل داریم.

وی با اشاره به وضعیت حضور محسن مسلمان در تیم استقلال بیان کرد: جدایی محسن مسلمان از باشگاه ذوب‌آهن و پیوستن آن به باشگاه استقلال فعلاً منتفی شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برگزاری تمرینات منظم در تعطیلات پیش رو را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات 50 روزه در پیش است تیم باید به طور منظم به تمرینات خود ادامه دهد و با شرکت در مسابقات تدارکاتی که در برنامه تمرینات گنجانده شده، آمادگی لازم برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر را کسب کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جذب بازیکن برای حضور در تیم ذوب‌آهن و پست‌های خالی این تیم گفت: در حال حاضر پست سینا عشوری که از باشگاه جدا شده و پویا سیف پناهی که به علت مصدومیت در تیم حضور ندارد، خالی مانده و 2 جای خالی نیز از قبل نگه داشته شده و اگر این جای خالی پر شود ذوب‌آهن نیاز چندانی به جذب بازیکن ندارد.

آذری با بیان اینکه هدف ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم، حضور در 9 تیم اول جدول لیگ برتر است، تصریح کرد: هدف ذوب‌آهن در دور برگشت مسابقات حضور در 9 تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر بوده و اگر پست‌های خالی به خوبی جایگزین شوند، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم مسابقات به خوبی حضور پیدا کنیم.