به گزارش پارس، حسین ماهینی که از این صحبت مسوولان باشگاه پرسپولیس عصبانی شده بود، در گفت‌وگویی به "ورزش سه" گفت: من نزدیک به 500 میلیون تومان از طلب پارسالمان را نگرفته ام و ابتدای فصل هم 50درصد به باشگاه تخفیف دادم. خیلی جالب است پولی را که نگرفته ام را می‌ خواهند از من پس بگیرند. واقعا از شنیدن این حرف خنده ام گرفت، امسال هم نزدیک به 7، 8 بازی برای پرسپولیس انجام دادم اما هیچ پولی نگرفتم. آقای خواجه‌وند و سیاسی با چه رویی این حرف ها را می‌ زنند من که مدرک دارم و پرداختی هایم مشخص است پس چه کسی این وسط دروغ می‌ گوید؟


ماهینی در خصوص سیاسی گفت: آقای سیاسی اگر 7میلیارد تومانی که اول فصل به استقلال کمک کردی را به پرسپولیس می‌ دادی هم بچه ها در این تیم مانده بودند و هم اوضاع تیم این نبود. چرا این پول را به پرسپولیس ترزیق نکردید، همه ایران می‌ دانند آقای سیاسی شما استقلالی هستی. آقای خواجه‌وند شما هم در حدی نیستی که در مورد من حرف بزنی.

ماهینی اینکه بازیکن خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس خودشان می‌ دانند من عاشق این تیم بودم و هستم. اول فصل 450 میلیون تخفیف دادم، از پارسال هم 500 میلیون نگرفتم اما به خاطر اینکه تیم وارد حاشیه نشود، حتی یک بار هم حرفی نزدم. حالا هم به صورت قرضی از پرسپولیس رفته ام اما همیشه دوست دارم این تیم موفق شود و عاشق این تیم و هوادارانش هستم. آقایانی که پرسپولیس را نابود کردید هواداران خودشان من را می‌ شناسند و می‌ دانند کوچکترین حاشیه ای برای این تیم درست نکردم.