به گزارش پارس به نقل از تسنیم،حبیب کاشانی در مورد اردوی تیم فوتبال امید ایران در قطر اظهار داشت: تیم فوتبال امید قطعاً به اردوی قطر خواهد رفت. بازیکنان روز دوشنبه در اردو حاضر می‌شوند و سه‌شنبه نیز به قطر خواهند رفت.


 وی در ادامه افزود: تیم فوتبال امید ایران زیر نظر هومن افاضلی و محمد خاکپور کار خواهد کرد و عازم قطر می‌شود.

مدیر تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: البته افاضلی خودش یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید است اما تا زمان نهایی شدن کار و انتخاب سرمربی از او خواستیم که کار را با خاکپور پیش ببرد.

کاشانی در مورد اظهارات آیت‌اللهی که گفته بود فردا (یکشنبه) درباره وضعیت سرمربی تیم امید جلسه‌ای با او خواهد داشت به تسنیم گفت: از جلسه فردا بی‌اطلاع هستم و به من خبری نداده‌اند. تا جایی که اطلاع دارم و افاضلی به من گفته است نشست کمیته فنی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه شانس زلاتکو کرانچار برای هدایت تیم امید بیشتر است یا هومن افاضلی، تصریح کرد: ما در ابتدا هفت گزینه داشتیم. سه مربی با تجربه شامل؛ کرانچار، فرکی و مایلی‌کهن و همچنین سه مربی جوان که افاضلی، منصوریان و گل‌محمدی بودند. گزینه هفتم ما نیز وحید هاشمیان بود.

مدیر تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: پنج مربی از این جمع انصراف خود را به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم‌های باشگاهی‌شان اعلام کردند.

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: به دلیل آنکه کرانچار تنها گزینه خارجی ما بود و دسترسی به او هم کمی سخت‌تر، ابتدا مذاکره با این مربی را آغاز کردیم تا شرایطش مشخص شود. تصور می‌کنم ظرف دو سه روز آینده شرایط این مربی مشخص خواهد شد.

کاشانی خاطر نشان کرد: البته کرانچار تجربه کار در رده امید را ندارد اما در مذاکراتی که داشتیم برای همکاری با این تیم و حضور در ایران راغب بود. امیدواریم حداکثر تا سه‌شنبه به جمع‌بندی برسیم.

وی در مورد اینکه سرمربی جدید آیا در اردوی قطر به تیم امید ایران اضافه خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: ابتدا باید اجازه دهید تا تکلیف سرمربی مشخص شود و بعد در این باره تصمیم‌گیری کنیم. به هر حال شرایط تیم امید مشخص است. امیدهای فوتبال ایران دو دیدار تدارکاتی را در قطر برگزار خواهند کرد که یک دیدار مقابل تیم امید قطر و یک دیدار هم برابر تیم الاهلی خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال امید همچنین از اضافه شدن سه بازیکن جدید به این تیم خبر داد و به تسنیم گفت: بهنام برزای، آرام عباسی و اسماعیلی سه بازیکنی هستند که علاوه بر نفرات دعوت شده قبلی، به اردوی تیم امید ملحق خواهند شد.

کاشانی با بیان اینکه «تمامی شرایط تیم امید را تحت نظر داریم»، خاطرنشان کرد: طبق ایمیلی که AFC برای ما ارسال کرده مسابقات انتخابی المپیک از 3 تا 11 فروردین سال 1394 برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مسابقات به صورت دو مرحله‌ای خواهد بود که قرعه‌کشی مرحله اول روز 29 نوامبر (8 آذرماه) و قرعه کشی مرحله دوم 4 دسامبر(13 آذر) برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: ایران به همراه چهار کشور دیگر درخواست میزبانی خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ارائه کرده‌اند که اگر با درخواست میزبانی ما در مرحله دوم موافقت شود آنگاه از برگزاری بازی‌های مرحله اول معاف خواهیم بود.

مدیر تیم فوتبال امید در پایان درباره اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم امید به دلیل مشکل سربازی امکان خروج از کشور را ندارند، تصریح کرد: اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و قطعاً تیم امید با نفرات کامل خود عازم اردوی قطر خواهد شد.