به گزارش پارس به نقل از مهر، پس از اينكه اعضاى هيات رئيسه فدراسيون فوتبال روز چهارشنبه هفتم آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر، نشست طولانى را در محل فدراسيون برگزار كردند، مهدى محمد نبى در جمع خبرنگاران اعلام كرد جلسه دوم، روز شنبه ١٧آبان ماه برگزار خواهد شد. اما حالا برنامه تغيير يافته و به احتمال زياد نشست هيات رئيسه كه بيشتر پيرامون كميته فنى و توسعه فدراسيون فوتبال و انتخاب كادر فني تيم اميد است، اواسط هفته پیش رو تشکیل می شود.

از سوي ديگر با توجه به بازگشت كارلوس كی‌روش از مالزي قرار است فردا شنبه نشست دو جانبه ای بين او و علی كفاشيان حول دو محور مجزا برگزار شود. به خاطر لغو ديدار تداركاتی با تيم ملي فوتبال زيمبابوه قرار است در مورد چگونگی برگزاري اردوی تيم ملي فوتبال كشورمان قبل از بازي با كره جنوبی هماهنگي هايی انجام شود. همچنين نهايی كردن محل اردوي سوم تیم ملی كه قرار است در آفريقای جنوبی يا جزيره كيش برگزار شود.

از سوي ديگر كفاشيان و كی‌روش از موافقان ابقاي نلو وينگادا در تيم اميد بشمار مي روند اما با توجه به نظر منفی كميته فنی و توسعه فدراسيون و همچنين حبيب كاشانی روي اين مربی پرتغالی، احتمالا نظر سرمربی تيم ملي فوتبال درباره انتخاب زلاتكو كرانچار به عنوان سرمربی تيم اميد پرسيده مي‌شود. طبق بندي از قرارداد كی‌روش او می‌بايست به رده های پايه نظارت داشته باشد.

با اين وجود در دو سال گذشته اين مربی پرتغالی هرگز رابطه خوبی ولو در ظاهر با كرانچار نداشت. طوري كه آنها در طول اين چند سال حتی يك جلسه هم با يكديگر برگزار نكردند. بدون شك در جلسه فردا نظر نهايي كی‌روش در مورد اين انتخاب، تاثير بسزايی در تصميم كفاشيان خواهد داشت.

اگرچه كی‌روش پيش از اين عنوان كرده بود هرگز وارد کارزار انتخاب مربی تيم اميد نمی‌شود و از سوی ديگر رئيس فدراسيون هم اعلام كرده اختيار تام به حبيب كاشانی و كميته فني داده است.