به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با دایی به تفاهم رسیدیم و پول او مطابق با همان تفاهم پرداخت خواهد شد.


بهروز منتقمی در خصوص حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: درباره وضعیت حسین ماهینی و همچنین محرومیت پیام صادقیان با سازمان لیگ صحبت کردیم. همچنین با توجه به بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در مورد وضعیت تیم با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم.

وی افزود: در این جلسه در خصوص بودجه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز صحبت‌هایی مطرح شد و قرار است برای این تیم‌ها اتفاقات ویژه‌ای بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به محرومیت حسین ماهینی به دلیل استفاده از کارت معافیت جعلی تصریح کرد: امیدوارم در مورد این بازیکن تجدید نظر شود. در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان لیگ داشتم قرار شد به تعامل برسیم. این بازیکن به دیوان عدالت اداری هم مراجعه کرده و منتظر رای دیوان عدالت اداری درباره او هستیم.

منتقمی در مورد اینکه مهدی تاج اعلام کرد که قرار نبود نام حسین ماهینی و علی حمودی تا پایان نیم فصل اعلام شود، گفت: همانطور که می‌بینید مرتب به سازمان لیگ رفت و آمد دارم تا نظر آنها را برای حل مشکل ماهینی جلب کنم و منتظر نظرات مسئولان سازمان هستیم.

وی در خصوص محرومیت پیام صادقیان عنوان کرد: در مورد محرومیت این بازیکن هم در سازمان لیگ و هم در فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم تا بتوانیم از این بازیکن زودتر استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص استفاده از دو بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این مسئله مدنظر ما قرار دارد. مهدی تاج شخصا این پیشنهاد را به ما داد اما اگر هم سازمان لیگ این اجازه را به ما بدهد که بتوانیم بازیکن کمکی جذب کنیم باید طبق قوانین این مسئله را پیگیری کنیم.

منتقمی ادامه داد: باید از تاج و پیش‌بینی‌هایی که جلوتر از باشگاه‌ها انجام می‌دهد تشکر کنم. سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال کرده تا اگر برنامه‌هایی برای کمک به سازمان لیگ دارند ارائه دهند. قرار است در این نامه پیشنهادات خود را به سازمان لیگ ارائه کنند.

وی در مورد بحث کاهش بودجه گفت: در حال حاضر بودجه ما زیر سقف است اما به دلیل حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا قرار است اتفاقات دیگری بیفتد. اگر هیئت رئیسه تصویب کند قرار بر این است که برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق ویژه‌ای بیفتد. مهدی تاج نظرش این است که نمایندگان ایران در آسیا باید تقویت شوند اما در این زمینه باید هماهنگی لازم صورت گیرد.

منتقمی در خصوص اینکه مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی انتخاب می‌شود، عنوان کرد: انتخاب مدیرعامل جزو اختیارات من نیست و هیئت مدیره انتخاب خواهد کرد. فردا هیئت مدیره جلسه‌ای خواهد داشت که یکی از بحث‌ها مربوط به انتخاب مدیرعامل است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ممکن است خودش مدیرعامل شود، گفت: این موضوع را من تعیین نمی‌کنم اما اگر شرایط باشد ادامه همکاری می‌دهیم.

وی درباره جذب جواهیر سوکای بازیکن تیم سپاهان برای حضور در پرسپولیس عنوان کرد: تا زمانی که سرمربی پرسپولیس چیزی را به صورت مکتوب به من ندهد نمی‌توانم نظر قطعی بدهم.

منتقمی در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: همه علی کریمی را به خاطر فوتبال و شخصیتش دوست دارند. حضور در تیم ملی را به او تبریک می‌گویم. این مسیر را فدراسیون فوتبال و کی‌روش فراهم کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: تا الان که با شما صحبت می‌کنم بحثی در این باره نشده است. باقری یکی از افراد ارزشمند است که اگر در تیم باشد مفید خواهد بود.

وی در خصوص اردوی تیم پرسپولیس در تعطیلات لیگ نیز گفت: زمان این تعطیلات بسیار کم و ۱۲روز شده است. با توجه به اینکه فرصت کمی داریم این احتمال وجود دارد که در کرج یا کیش اردو بزنیم.

منتقمی ادامه داد: بازیکنان و مربیان عزم خود را جزم کرد‌ه‌اند تا در ادامه لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند. در این راه حضور بازیکنان زبده کمک می‌کند اما همیشه قرار نیست بازیکنان بسیار بزرگ در پرسپولیس باشند تا پرسپولیس به موفقیت برسد بلکه باید بازیکنان جوان و پدیده هم در تیم باشند. من به این بازیکنان اعتقاد کامل دارم اما فکر می‌کنم برای تقویت تیم باید بازیکنان کمکی و قطعی دیگری به پرسپولیس بیایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای شکست استقلال خوزستان پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ما پاداش پیروزی‌های قبلی را دادیم و پاداش برد مقابل استقلال خوزستان را هم در آینده نزدیک خواهیم داد.

وی در خصوص مهرداد پولادی گفت: بعد از حکم کمیته انضباطی درباره آزاد بودن این بازیکن درخواست تجدیدنظر خود را به رئیس فدراسیون فوتبال فرستادیم که اگر او صلاح بداند بار دیگر درباره پولادی کمیته استیناف تشکیل جلسه خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت پول علی دایی یادآور شد: با دایی به تفاهم رسیدیم و پول او مطابق با همان تفاهم پرداخت خواهد شد. ما برای اجرای تفاهم آماده هستیم و مهم این است که علی دایی هم طبق همان تفاهم عمل کند. خوشبختانه دایی با برخورد بسیار خوب خود سبب شد در اجرایی شدن این تفاهم هیچ مشکلی نداشته باشیم.

منتقمی درباره بحث انتخاب مدیر عامل پرسپولیس و گزینه بودن امیر عابدینی گفت: من درباره انتخاب مدیر عامل در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اختلافی ندیده‌ام. امیر عابدینی هم رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر عامل پرسپولیس و استاندار بوده و برای او احترام قائل هستم.

وی درباره حمایت از حمید درخشان گفت: از نظر من او تا اینجا خوب نتیجه گرفته است و زمانی که یک مربی خوب نتیجه می‌گیرد باید از او حمایت شود.