ورزشکاران کاروان ایران در روز ششم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در 8 رشته به رقابت پرداختند که حاصل این کار 2 طلا و 2 برنز بود.

شنا

* مهدی انصاری در دور مقدماتی مسابقات شنای 50 متر پروانه با ثبت زمان 25.86 ثانیه در گروه خود ششم شد. وی در مجموع 28 شناگر این ماده شانزدهم شد.

* آرشام میرزایی در گروه دوم دور مقدماتی ماده 100 متر آزاد با ثبت زمان 53 ثانیه و 14صدم ثانیه به مقام بیست‌وچهارم و احمدرضا جلالی هم با رکورد 52 ثانیه و 69صدم ثانیه در رده بیستم قرار گرفتند.

تیراندازی

* در مسابقات تیراندازی 50 متر درازکش آقایان، مهدی جعفری پویا بهترین رکورد ایران را در این ماده به دست آورد و امتیاز 617.8 را کسب کرد و در رده هفدهم قرار گرفت. پس از او ساسان شهسواری با 614.4 امتیاز بیست‌وپنجم شد و حسین باقری نیز با ثبت امتیاز 613.2 رتبه بیست‌وهشتم را به خود اختصاص داد. تیم تیراندازی کشورمان در این بخش به عنوان هفتمی بازی‌های آسیایی دست یافت.

* مسابقات تیراندازی دوبل تراپ مردان، مسعود عزیزیان که یکی از شرکت کننده‌های کشورمان بود نتوانست حد نصاب مناسبی را کسب کند و از جدول مسابقات کنار رفت اما امیر چاوشی و سیاوش خوشنویس، 2 تیرانداز دیگر کشورمان به رقابت پرداختند. چاوشی در این بخش با امتیاز 131 در رتبه چهاردهم ایستاد و خوشنویس نیز موفق شد 126 امتیاز کسب کند و در رتبه بیست و چهارم قرار گرفت. در بخش تیمی هم تیم ایران به‌دلیل کنار رفتن عزیزیان نتوانست عنوانی کسب کند و از جدول خارج شد.

* در مرحله نیمه‌نهایی تیروکمان کامپوند، تیم تیر و کمان بانوان ایران در مسابقه با تیم کره‌جنوبی در رقابتی نزدیک با نتیجه 229 بر 222 مسابقه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال باز ماند.

* تیم کامپوند مردان ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم هند رفت و  با نتیجه 231 بر 227 مقابل این تیم شکست خورد و از رفتن به فینال بازماند.

* مریم سرلک در مرحله یک‌چهارم نهایی کامپوند بانوان مقابل تیریشا از هند قرار گرفت و با شکست برابر حریف خود از راهیابی به مرحله بعد بازماند. وی با نتیجه 142 بر 131 مغلوب حریف هندی خود شد.

* امیر کاظم‌پور در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات کامپوند انفرادی مردان، مقابل حریفی از مالزی قرار گرفت و با نتیجه 149 بر 150 شکست خورد تا بدین ترتیب از دور رقابت‌ها حذف شود.

قایق‌رانی

* در ماده روئینگ 2نفره مردان، تیم کشورمان با ترکیب سیدمجتبی شجاعی و علی رهنما با حریفان به رقابت پرداخت که این 2 قایق‌ران کشورمان در این بخش با ثبت زمان 6 دقیقه و 33 ثانیه و 22صدم ثانیه سوم شدند و برای کاروان ایران یک مدال برنز دیگر گرفتند.

* محسن شادی ملی‌پوش تیم روئینگ تک‌نفره کشورمان در فینال این رشته به مصاف حریفان خود رفت و در پایان توانست به مقام اول و مدال طلا دست پیدا کند. شادی در این مسابقه زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 66صدم ثانیه را ثبت کرد.

* سولماز عباسی قایقران روئینگ تک‌نفره کشورمان در فینال این رشته در مصاف با حریفان خود موفق شد به‌عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کند و به مدال برنز برسد.

* در فینال مسابقات قایق‌رانی، تیم روئینگ 4نفره زنان ایران به مقام ششم رسید.

* تیم روئینگ 8نفره مردان در فینال بازی‌های آسیایی به عنوان پنجمی رسید.

دوچرخه‌‌سواری

* مرحله مقدماتی مسابقات دوچرخه‌سواری ماده کایرین برگزار شد که محمود پراش در گروه شش‌نفره به رتبه پنجم رسید و در گروه شانس مجدد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

* محمود پراش در ماده کی‌رین دوچرخه سواری به جایگاه دهمی دست پیدا کرد.

* محمد دانشور که در ماده کایرین دوچرخه‌سواری موفق شده بود به فینال این رقابت‌ها راه یابد، در رقابت با حریفانی از چین، ژاپن و مالزی موفق به کسب مدال طلا شد.

بدمینتون

* سروش اسکندری در مرحله مقدماتی بدمینتون به مصاف حریف کره‌ای خود رفت که در نهایت در این دیدار با نتیجه  2 بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

* ثریا آقایی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ساینا نوال از هند رفت و با قبول شکست از راهیابی به جمع 8 بدمینتون‌باز برتر زن بازی‌های آسیایی باز ماند.

بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود با نتیجه 68 بر 63 تیم ملی فیلیپین را شکست داد. تیم کشورمان با پیروزی روز گذشته مقابل هند به مرحله یک‌چهارم نهایی صعودش را قطعی کرده بود.

هندبال

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم با نتیجه 25 بر 21 مغلوب تیم ملی کره جنوبی شد.

والیبال

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با نتیجه 3 بر صفر تیم هنگ‌کنگ را شکست داد. بازیکنان ایران این بازی را در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 12 به‌سود خود پایان دادند.

کاروان کشورمان با کسب 2 طلا و 2 برنز امروز در جایگاه هفتم قرار گرفت.