به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، او در مورد امیر قلعه نویی سرمربی استقلال و پیشنهاداتش برای مدیرعاملی باشگاه استقلال و همچنین شرایط مالی استقلال در این فصل گفت و گوی مفصلی با ورزش سه انجام داد که در زیر می خوانید:

مدارک را گم کرده اند

قبلا حساب های مالی را به مدیران تیم داده بودم. من زمانی که مدیریت باشگاه را به آقای افشارزاده و اعضای هیات مدیره تحویل دادم تمام صورت حساب های مالی را به باشگاه ارائه کردم. البته احتمال دارد آنها این مدارک را گم کرده باشند ولی مشکلی نیست هر زمانی که بخواهند، آنها را در اختیارشان قرار می دهم.

اگر مدارک را خواستند به من نامه بزنند

از مدیران باشگاه خواسته ام که اگر مدارک کامل مالی را خواستند به من نامه بزنند تا من به آنها مدارک را برسانم. من کپی همه صورتحساب های مالی را دارم و مشکلی وجود ندارد، همان روزی که داشتم می رفتم تمام مدارک را در اختیار سازمان بازرسی قرار دادم و اینکه می گویند مدارک دوره من ناقص است حرف بی ربطی است. من چند بار بعد از اینکه از مدیریت استقلال کنار رفتم با آقای افشارزاده جلسه داشتم و او هیچ چیزی در این باره به من نگفت. دوره من 2 و نیم میلیارد وزارت ورزش کمک کرد. خدا را شکر تیم استقلال خیلی خوب بسته شده است، سال گذشته وزارت ورزش تا آخر فصل 2 و نیم میلیارد به ما پول داد. اما امسال خود آقای خادم مصاحبه کرده و گفته است که 12 میلیارد تومان به این باشگاه کمک شده است. خدا را شکر مدیران باشگاه در شرایط خوبی تیم را تحویل گرفتند.

شکستن رکورد قهرمانی های من سخت است

نمی توانم بگویم اگر امسال من بودم حتما تیم قهرمان می شد ولی کارنامه من در این فوتبال مشخص است. در 11 سالی که من مدیرعامل استقلال بودم 7 قهرمانی دارم که شکستن این رکورد سخت است، 2 عنوان قهرمانی آسیا داریم و یک نایب قهرمانی.

در شرایط فعلی تاسیس یک تیم خصوصی نابودی است

در شرایطی که فوتبال ما هیچ ساختار درستی ندارد و هیچ چیز آن مشخص نیست، تاسیس یک تیم خصوصی به نابودی می انجامد. به همین دلیل فعلا من تصمیمی برای تاسیس یک تیم جدید ندارم. در شرایطی تیمی خصوصی تاسیس می کنم که بتوانم از آن درآمدزایی کنم.

توان مالی خرید استقلال را ندارم

من توان مالی خرید استقلال را ندارم اما به وزارت ورزش پیشنهاد دادم که 5 سال تیم را دست من بدهند و بگذارند 5 عضو از 7 عضو هیات مدیره را خودم تعیین کنم. در آن صورت یک قران پول از وزارت ورزش نمی خواهم حتی در این 5 سال برند باشگاه را هم نمی خواهم و برند در اختیار وزارت ورزش باشد. من در آن صورت می توانم باشگاه را اداره کنم بدون آنکه نیاز مالی داشته باشم.

2 گروه از خریدارهای استقلال به من پیشنهاد مدیرعاملی دادند

2 گروه برای خرید استقلال ابراز علاقه کرده اند و پیش من هم آمدند، آنها به من گفتند که کار را برای خرید استقلال تا حدی هم جلو برده اند. هر دوی این گروه ها به من پیشنهاد مدیرعاملی دادند اما من از آنها خواستم تا چیزی قطعی نشده است حرفی نزنند تا خدایی ناکرده برای استقلال حاشیه درست نشود. در زمانی که من مدیرعامل استقلال بودم همین حرف ها مطرح شد و تیم ما به حاشیه رفت. دیگر دوست ندارم این اتفاق برای تیم امسال بیافتد.

از قلعه نویی دلخوری کوچکی دارم

من امیر قلعه نویی را دوست دارم و او خودش هم این موضوع را می داند، فقط یک گله ی کوچک از او دارم. او که می خواست در استقلال بماند دوست داشتم از من یک رخصت می گرفت، من خودم هم بارها مصاحبه کردم که قلعه نویی باید در استقلال بماند ولی وقتی داشتم می رفتم انتظار داشتم او یک زنگ کوچک بزند. البته من ناراحتی ای از قلعه نویی ندارم و شاید فقط یک دلخوری کوچک باشد.

قلعه نویی به خاطر استقلال از دوستش پول قرض کرد

هرگز قبول ندارم قلعه نویی در استقلال زیرآب من را زد، من و او همیشه با هم همراه بودیم و رابطه دوستانه ای با هم داشتیم حتی زمانی که تیم ما مشکل مالی داشت و ما نمی توانستیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم قلعه نویی از دوستش پول قرض کرد تا بخشی از هزینه های باشگاه را بدهد. صحبت هایی که مطرح می شود را من به هیچ عنوان قبول ندارم.

به استقلال برگردم قلعه نویی گزینه اولم است

قلعه نویی مربی ای است که همه تیم ها دنبال او هستند. اگر دو مربی خوب در فوتبال ایران وجود داشته باشد حتما یکی از آنها امیر قلعه نویی است. شک نکنید اگر من یک بار دیگر به استقلال برگردم او گزینه اول من است.