بعد از شکست مقابل ملوان بندرانزلی، سکوت عجیبی بر باشگاه حاکم شد. علیرضا رحیمی سعی کرد مصاحبه ای انجام ندهد و دایی نیز کمتر پاسخگو بود تا اینکه روز گذشته با رحیمی مدیرعامل باشگاه تماس گرفتیم و آن چه می خوانید، ماحصل این گفت و گوست:

*ماجرای رضا نوروزی همه را ناراحت کرد. شما در مورد مصدومیت شدید این بازیکن چه تصمیمی گرفته اید؟

بله متاسفانه این هم از بدشانسی های ماست. من شنیدم این مصدومیت جدید است و ربطی به مصدومیت قدیمی این بازیکن ندارد. قبلا زانوی دیگرش رباط صلیبی پاره کرده بود و حالا این زانو. باید دعا کنیم و منتظر بمانیم.

*با این شرایط، نوروزی در لیست تیم می ماند؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

*اما گفته می شود این بازیکن را از لیست خارج می کنید چون فروردین ماه به تمرینات می رسد و اردیبهشت هم لیگ تمام خواهد شد!

نمی دانم چه تصمیم بگیریم. چیزی مشخص نیست. باید در ابتدا نتیجه نهایی تست های پزشکیش را ببینیم. منتظریم تا آخرین وضعیت نوروزی را به ما اعلام کنند و بعد تصمیم بگیریم. شاید هر اتفاقی بیفتد.

*هفته قبل علی دایی به جلسه هیات مدیره رفت تا در مورد برخی مسائل با اعضای هیات مدیره حرف بزند. این هفته به خاطر شکست مقابل ملوان هم او را به جلسه هیات مدیره دعوت می کنید؟

نه چنین قراری نیست. ما باید در مورد شرایط تیم تصمیم بگیریم اما آن یکبار هم که به جلسه آمد، خواسته تمام اعضا بود.

*یعنی دفعه قبلی که وارد جلسه شد، استثنا بوده؟

نه هر وقت هیات مدیره بخواهد بدون هیچ مشکلی دایی به جلسه می آید. فعلا که خبری نیست و کسی نگفته دایی بیاید به جلسه. دایی حاضر به برگزاری جلسه با همه اعضای پرسپولیس است و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

*بازی با ملوان را باختید. چه نظری در مورد آن بازی دارید؟

خیلی بدشانس بودیم متاسفانه. توپ مان به تیر دروازه برخورد کرد و بازی را واگذار کردیم. در بخش فنی، بهتر است علی دایی و همکارانش صحبت کنند اما در بخش مدیریتی، من باید فقط به فکر درآمدزایی و تزریق پول بیشتر به تیم باشم. باید تدارک مالی را فراهم کنم تا بازیکنان بدون دغدغه مالی کار را دنبال کنند.

*اتفاقی هم در این مورد رخ داده؟

همچنان مشغولیم و ان شالله به زودی نتیجه تلاش مان را به مردم می گوییم.

*چه خبر از پرونده مهرداد پولادی؟ از این بازیکن به خاطر عقدقرارداد با باشگاه الشحانیه قطر شکایت کرده بودید؟

بله. امروز (صبح دیروز) نیز دو نامه جداگانه به فدراسیون فوتبال ایران و قطر نوشته ایم و گفته ایم که مهرداد بازیکن ماست. این انتقال به صورت غیرقانونی انجام شده چون مهرداد بازیکن پرسپولیس است و بدون اجازه باشگاه حق نداشته قرارداد ببندد.

*فکر می کنید با این نامه نگاری ها، پولادی به پرسپولیس برمی گردد؟

امیدواریم این طور شود. البته خودم هم نمی دانم مهرداد با چه سندی با قطری ها قرارداد بسته است. اصلا نمی فهمم چطور این کار را کرده چون او بازیکن ماست. قطعا باید پاسخگوی غیبتش هم باشد چرا که در این مدت حتی یک جلسه هم به تمرینات پرسپولیس نیامد!

*چند روز قبل خبر رسید باشگاه قرارداد پولادی را برای بررسی بیشتر به سازمان لیگ فرستاد و جواب استعلام این قرارداد به سود باشگاه پرسپولیس بود. با این مدرک، می توانید پولادی را به لیست تیم برگردانید؟

اصلا بحث استعلام مطرح نیست، پولادی بازیکن ماست. با ما قرارداد دارد، نمی تواند برود. اصلا نمی گذاریم که به باشگاه دیگری برود. من هم از فدراسیون پرسیده ام و هم از سازمان لیگ که هر دو ارگان می گویند پولادی بازیکن پرسپولیس است حالا چطور با باشگاه قطری قرارداد بسته، نمی دانم. ما کار خودمان را می کنیم.

*در نامه به فدراسیون فوتبال چه مسائلی را نوشته اید؟

گفتیم به خاطر مدارکی که وجود دارد، پولادی با پرسپولیس برای یک فصل دیگر قرارداد دارد و به همین علت از مسئولان فدراسیون فوتبال خواستیم برای او جهت حضور در قطر ITC صادر نشود زیرا ما ناراضی هستیم.

*امکان دارد کار به فیفا بکشد؟

نه نمی توانیم از آن طریق اقدام کنیم چون هم بازیکن و هم باشگاه دارای یک ملیت هستند. همچنین در قرارداد پولادی ذکر شده تنها مرجع قانونی رسیدگی به دعوی حقوقی، فقط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. ما نمی توانیم شکایت کنیم.

*اما گفته می شد این کار را انجام  داده اید؟

شایعه بود، تکذیب می کنم. به هر حال ما امروز (روز گذشته) با وکیل پولادی جلسه داشتیم و به او هم گفتیم که نمی گذاریم پولادی برود. اگر مدرکی در اختیار دارد، بیاورد تا آن را بررسی کنیم اما نمی گذاریم او از جمع ما برود.

*یک هافبک کروات هم قرار است به تیم بیاید؟

چند بازیکن به دایی معرفی شده از کشورهای مختلف که هر کدام را دایی خواست، جذبش می کنیم. ما فقط می خواهیم مشکلات تیم حل شود هرچند مدام بازیکنان مان را از دست می دهیم.  

*شنیدیم بعد از مصدوم شدن رضا نوروزی به دنبال جذب کریم انصاری فرد رفته اید؟

من بی اطلاع هستم و نمی دانم چه می شود. من مذاکره ای نکرده ام اما شاید مذاکرات از سوی کادر فنی با کریم انصاری فرد دنبال می شود. به هر حال کادرفنی این اجازه را دارد که با هر بازیکنی خواست صحبت کند، ما مشکلی در این مورد نداریم و هماهنگیم.

*اصلا می توانید کریم را جذب کنید؟ آن هم با توجه به اینکه او سهمیه لیگ برتری محسوب می شود؟

همان طور که گفتم خبری ندارم، باید دید چه می شود. جذب و مذاکره اولیه با بازیکن داخلی یا خارجی در دست علی دایی است، هر کدام را انتخاب کند ما مذاکرات را دنبال می کنیم.

*در مورد دیدار با پدیده چه نظری دارید؟

ان شالله که بازی را ببریم اما باید بگویم ما الان نیازمند حمایت مردم هستیم. مشغول برنامه ریزی هایی هستیم تا تیم تقویت شود ولی آن قدر مشکل داریم که اگر هواداران هم ما را تنها بگذارند، کاملا ناامید خواهیم شد. با این همه آسیب دیده نمی توانیم تنهایی برابر پدیده بایستیم. باید دوباره به لیگ برگردیم اما به شرطی که هواداران هم بیایند و تیم را حمایت کنند.