به گزارش پارس، حسین خبیری در گفت‌وگو با فارس در مورد صحبت‌هایی که در مورد مدیرعاملی وی در دو باشگاه منصوری قرچک و میثاق تهران مطرح می‌شود، اظهار داشت: من و آقای منصوری چندی قبل با هم در مورد مدیرعاملی باشگاه منصوری صحبت کردیم و به توافق هم رسیدیم اما بعد از آن دیگر از هم بی‌خبر بودیم و من احساس کردم که آنها تمایلی به انجام این کار ندارند، به همین دلیل وقتی آقای خلیلی که از قبل همدیگر را می‌شناختیم و با هم رفاقت داشتیم، با من در مورد مدیرعاملی میثاق صحبت کرد و اینکه دیدم باشگاه منصوری هم تماسی با من نداشته، تصمیم گرفتم در خدمت آنها باشم و گوشه‌ای از کار را برعهده بگیرم. البته این را هم عنوان کردم که من با منصوری صحبت کرده‌ام و باید این موضوع را با آنها هماهنگ کنم. 

وی ادامه داد: ما با هم قبلا حرف زده بودیم و از اخلاق به دور بود که بدون موافقت آنها، بخواهم کارم را با میثاق آغاز کنم. به همین دلیل تماسی دوباره برقرار شد اما مهندس منصوری گله کرد که ما در مورد مدیرعاملی منصوری با هم صحبت‌ کرده‌ایم و در این مدت چون او درگیر بیماری بوده، نتوانسته دیگر کار را پیگیری کند. گلایه او هم به حق بود. 

معاون اجرایی و سرپرست سابق باشگاه شن‌سا با تاکید بر اینکه اکنون از دو باشگاه منصوری و میثاق برای قبول مدیرعاملی، پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: هر دو باشگاه از بخش خصوصی در لیگ برتر فوتسال فعالیت می‌کنند و در کنار دبیری که چنین شرایطی دارد و باشگاهی چون شن‌سا که قبلا در لیگ بود، به نظرم فداکارانه برای پیشبرد اهداف فوتسال از جیب خود هزینه می‌کنند. فوتسال بخش عمده‌ای از جایگاه کنونی‌اش را مدیون بخش خصوصی است که بدون چشمداشت در این رشته هزینه کرده و با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها مشغول به کار هستند. من هم خیلی دوست دارم اگر کاری از دستم برمی‌آید، کمکی کرده باشم و به همین دلیل روی دو پیشنهاد فکر کرده و تا روز شنبه تصمیم نهایی‌ام را اعلام خواهم کرد. 

خبیری در پایان گفت: دوستان خبرنگار نسبت به من لطف دارند اما اینکه هر روز به نقل از فردی، نام مرا در مورد یک باشگاه مطرح می‌کنند شاید اینگونه تعبیر شود که دنبال بازارگرمی هستم. درحالیکه منبع اعلام آن اخبار هرگز من نبودم. به هر حال من در سال‌های گذشته، مسئولیت‌های زیادی در فوتسال داشته‌ام و اینطور نیست که امروز دنبال پست و مقام باشم. در شن‌سا، در استیل‌آذین که همراه با مرحوم بابک معصومی تیم فوتسالش را تشکیل دادیم، عضویت در کمیته مشورتی کمیته فوتسال در دوره صادق درودگر و در پرسپولیس مسئولیت داشتم و حالا هم اگر قسمت شد بار دیگر در خدمت این رشته خواهم بود.