به گزارش پارس، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیتش با باشگاه پرسپولیس و شایعات اخیر اظهار داشت:‌ من همیشه گفته‌ام اولویت اول من در فوتبال ایران پرسپولیس است و دوست دارم در این تیم بازی کنم و برای هوادارانش باز هم خدمت کنم اما راستش را بخواهید مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

وی افزود: من تا الان منتظر بودم تا مشکلات حل شود و با خیال راحت کارم را دنبال کنم اما متاسفانه شایعاتی به راه افتاده که من از طریق همین مصاحبه به هواداران اعلام می کنم که بنده با هیچ تیمی توافق و قرارداد امضا نکردم و خیال همه راحت باشد.

حسینی تاکید کرد: ‌من برای رفع مشکلاتم حرف‌هایم را زده‌‌ام اما باشگاه هم همیشه حرف خودش را می‌زند و آن هم به خاطر فشار هیأت مدیره است. یکسری مسائل از دست رحیمی خارج است چون او نشان داده که مدیرعامل توانمندی است اما از رحیمی خواسته‌ام که مشکلات سال گذشته ما را حل کند. ما نباید فراموش کنیم که اگر پارسال تمرکزمان به هم نمی‌خرد قهرمان لیگ برتر بودیم.

وی افزود: من با رحیمی حرف زدم و به او شفاف گفتم مشکلات باید حل شود. من هر روز هم منتظر بودم اما فشاری که به مدیرعامل می‌آورند دست او را بسته اما باید این را اعلام کنم تا الان هیچ قراردادی نبسته‌‌ام اما مطمئن باشید تا چند روز آینده تیم فصل آینده‌ام تصمیم نهایی ام را می گیرم و تیم خود را انتخاب می‌کنم.

مدافع تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که پس مذاکراتت با رحیمی چه می‌شود، گفت:‌بحث شرط و این حرف‌‌ها نیست، من فقط می‌خواهم مشکل فصل گذشته‌ام حل شود. امیدوارم رحیمی بتواند در پرسپولیس موفق شود چون رحیمی مدیری موفق و توانمند است اما باید دستش باز باشد. اگر همه چیز با برنامه رو به جلو برود و مشکلاتم حل شود با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس هستم. من حتی برای اینکه برخی شبهات از بین برود از طریق مدیر برنامه‌هایم اعلام کردم که بخشی از مبلغ فصل گذشته‌ام را بعد از قرارداد امسال دریافت می‌کنم اما باز هم به من جوابی داده نشد.

وی خاطرنشان کرد: پس بهتر است با توجه به حرف‌هایی که زده‌ام هواداران به شایعات توجهی نکنند و فقط اصل ماجرا همین بود.

حسینی در پایان در پاسخ سوالی که آیا پیشنهاد از کشورهای خارجی نیز داری یا خیر، گفت: من پیشنهاد دارم ولی تا به این لحظه با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام چون اولویتم پرسپولیس بوده اما سعی می‌کنم در چند روز آینده تصمیم نهایی‌ام را بگیرم.این در شرایطی است که دوست دارم هر چه سریعتر تمریناتم را شروع کنم. حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.