به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، فتح الله زاده که به تازگی از استقلال جدا شده و بارها اعلام کرده نیاز به استراحت دارد، احتمالا خیلی زود دوباره پا به توپ خواهد شد. خبرهای موثق از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که کفاشیان می خواهد در ساختمان سئول از فتح الله زاده استفاده کند. این دو با هم رابطه نزدیکی دارند و حتی کفاشیان پس از انتخاب افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال، در مصاحبه ای گفت: «من معتقدم اگر فتح الله زاده می ماند می توانست خیلی به استقلال کمک کند.» فتح الله زاده همیشه تلاش کرده رابطه نزدیک خود را با کفاشیان حفظ کند و گویا حالا این دوستی سرانجام منجر به یک همکاری مشترک خواهد شد.

مدیرعامل سابق استقلال که اتفاقا پیش از ترک این باشگاه با کروش سرمربی تیم ملی اختلاف عمیقی پیدا کرد و مصاحبه های متعددی علیه او انجام داد، بعد از جام جهانی احتمالا ریاست کمیته تیم های ملی را بر عهده می گیرد. تا یک ماه قبل این موضوع بیشتر شبیه یک شایعه بود ولی حالا بعضی از مقام های فدراسیون هم آن را تائید کرده اند و می گویند صدای پای فتح الله زاه می آید! او علاقه زیادی به حضور در فدراسیون دارد و بارها هم گفته است، می تواند با حضور در این فدراسیون تیم ملی موفق تری بسازد. هر چند قرار نیست صندلی ریاست به او برسد اما پشت میزی خواهد نشست که تیم ملی زیر نظر آن فعالیت می کند. در حال حاضر هادی آیت الهی نایب رئیس اول فدراسیون با حفظ سمت، رئیس کمیته تیم های ملی هم هست اما کفاشیان می خواهد فردی را برای این پست برگزیند که زمان آزادتری داشته باشد.

دیروز آخرین خبرها از حضور قطعی فتح الله زاده در فدراسیون پس از جام جهانی خبر می دادند اما بی شک گذشت زمان می تواند تکلیف حضور او را مشخص کند. این روزها و در آستانه جام جهانی شایعاتی درباره جدایی احتمالی خود کفاشیان از فدراسیون پس از رقابت ها مطرح شده ولی با توجه به آنکه ایران نیاز به آرامش دارد، تمام این خبرها مسکوت باقی مانده است.