به گزارش پارس به نقل از ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کمتر از دو هفته دیگر با حضور سی و دو تیم برتر فوتبال جهان در هشت گروه آغاز می شود.

تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ برای حضور در این رقابت ها بازیکنانشان را به اردو دعوت کردند تا خودشان را برای حضور در این رقابت ها اآماده کنند.

یورواسپورت در گزارشی به بررسی میانگین سنی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ پرداخت که در آن تیم ملی ایران با میانگین ۲۷ سال و ۴ ماه پیرترین تیم آسیایی محسوب می شود.

غنا با میانگین سنی ۲۵ سال و ۲ ماه جوانترین تیم جام جهانی و اروگوئه با میانگین ۲۸ سال و ۵ ماه پیرترین تیم این رقابت هاست.

تیم ملی فوتبال ایران همچنین در گروه F این رقابت ها پس از آرژانتین که میانگین سنی بازیکنانش ۲۸ سال و یک ماه است، در رده دوم قرار دارد و تیم‌های بوسنی با ۲۷ و نیجریه با ۲۵.۵۲۵ سال و ۵ ماه در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در بین تیم‌های آسیایی ایران در رده نخست پیرترین تیم‌ها قرار دارد. ژاپن با ۲۷ سال و ۲ ماه در رده دوم است، استرالیا با میانگین سنی ۲۶ سال و یک ماه در رده سوم قرار دارد و کره‌جنوبی با میانگین سنی ۲۵ سال و ۹ ماه جوان‌ترین تیم آسیاست.