به گزارش پارس، مراسم سومین سالگرد درگذشت ناصر حجازی امروز(جمعه) در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار شد.

* از ساعت ۱۰ افراد زیادی برای شرکت در مراسم سالگرد حجازی در بهشت زهرا حاضر شده بودند.

* در قطعه نام آوران بنرهای زیادی با عکس‌های ناصر حجازی نصب شده بود که روی یکی از بزررگترین این بنرها نوشته بودند «روح بزرگ اسطوره فراموش نشدنی(استقلال) ناصر خان حجازی، همیشه در بین ما است. ما رو زدی به طوفان، خودت گرفتی آروم.»

139303021110566002821804

*‌ عده زیادی از هواداران ناصر حجازی با لباس‌هایی که روی آن عکس دروازه‌بان پیشین تیم ملی بود، در مراسم حاضر شدند.

* مهدی رحمتی از جمله افرادی بود که در این مراسم حضور یافت. هواداران استقلال با دیدن رحمتی دور او جمع شدند و کم مانده بودند پیراهن او را پاره کنند!

* پیش از آغاز مراسم بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال برای گرامیداشت ناصر حجازی دسته گل بزرگی را به قطعه نام آوران فرستاد. او البته پس از این کار در مراسم حضور یافت. به محض ورود افشارزاده هواداران استقلال دور وی تجمع کردند و درخواست‌هایشان را به مدیرعامل جدیدشان گفتند.

یکی از هواداران استقلال رو به افشارزاده گفت: ما سال گذشته خیلی اذیت کشیدیم و سختی‌های زیادی دیدیم. خواهش می‌کنم برای سال آینده یک تیم قدرتمند بسازید. یکی دیگر از هواداران استقلال خواستار این شد که استقلال بازیکنان نامی نگیرد و تنها یک تیم خوب ببندد.

139303021109429502821794

* برخی هواداران استقلال از افشارزاده درخواست کردند آندرانیک تیموریان را تحت هر شرایطی در این تیم نگه دارد همچنین برخی دیگر نیز گفتند جباری را نمی‌خواهیم و نمی‌خواهد او را به استقلال بازگرداند.

* احمد رضا عابدزاده، منصور رشیدی، فرهاد کاظمی، مصطفی آجورلو، مسعود معینی، افجه‌ای، نثاری، امیر عابدزاده، محمد نوازی، ایرج نوذری، ناصر فریادشیران از جمله افرادی بودند که در مراسم سالگرد حجازی در بهشت‌ زهرا حضور داشتند.

* حضور عابدزاده حاشیه‌های زیادی به همراه داشت چرا که هواداران او باعثشلوغی خیابان‌های بهشت زهرا(س) شدند و برای دقایقی ترافیک سنگینی در بهشت‌زهرا(س) شکل گرفت.

*هواداران استقلال و پرسپولیس با پرچم‌های تیم‌هایشان در قطعه نام آوران حاضر شده بودند.

* محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی دقایقی برای حاضران صحبت کرد و از بزرگی‌های ناصر حجازی گفت. طالقانی زیاد صحبت‌‌ نکرد و درخواست کرد حسین فرکی همبازی حجازی در تیم ملی برای حاضران صحبت کند.

فرکی گفت: ناصر حجازی در بین ما حضور دارد و تک‌تک کسانی که در اینجا حاضر شدند را می‌بیند. ما حجازی را از دست نداده‌ایم و او اکنون پیش ماست. آتیلا حجازی پیش ما حضور دارد و او برای ما یک حجازی دیگر است چرا که آتیلا بوی ناصر را می‌دهد.

وی همچنین به دوران حضورش در تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: من با حجازی در تیم ملی همبازی بودم، او دروازه‌بان بزرگی بود و همیشه به یاد او هستیم.

* از نکات مهم غیبت قلعه‌نویی در این مراسم بود.

* دودستگی بین هواداران استقلال به چشم می‌خورد به طوری که در پایان مراسم برخی هواداران شعار دادند: «ناصر خان، امیر خان - استقلال قهرمان» و برخی دیگر هم شعار دادند: «قلعه‌نویی حیا کن، استقلال را رها کن».