به گزارش پارس به نقل از تسنیم، قاسم دهنوی در مورد اینکه چرا چند روزی است که به صورت اختصاصی تمرین می کند و در تمرینات گروهی سرخپوشان حضور ندارد، گفت: قبل از بازی با صبای قم از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدم و حتی پزشکان گفتند که نباید تمرین کنم اما من بازی کردم و مصدومیتم بیشتر شد. به خاطر همین چند جلسه ای به صورت اختصاصی تمرین کردم تا آماده حضور در میدان شوم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان در این مدت تعطیلی لیگ تمرینات پرفشاری را انجام داده اند و از فردا (شنبه) با حضور بازیکنان ملی پوشان دور جدید تمرینات مان آغاز می شود تا با آمادگی بالا به استقبال بازی ۷ فروردین با داماش گیلان برویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری ۲ بازی تیم ملی با کویت و گینه اظهار داشت: چون برای مداوا به کلینیک رفته بودم بازی ها را ندیدم. با این حال از خدا می خواستم که در تیم ملی حضور داشته باشم اما قسمت نشد این تیم را همراهی کنم.

دهنوی در واکنش به این مسئله که گفته می شود لیست کی روش برای حضور در جام جهانی بسته شده و برخی از بازیکنان شانسی برای همراهی این تیم ندارند، تاکید کرد: هیچ بازیکنی نمی تواند تصمیم بگیرد که در جام جهانی حضور داشته باشد یا نه. همانطور که در سال های گذشته دیدیم که برخی از بازیکنان در دوران اوج شان به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست دادند. فوتبال مانند سیبی است که از درخت می افتد و هزار بار چرخ می خورد و نمی شود فوتبال را پیش بینی کرد. مگر مربیانی که از تیم ملی جدا شدند می دانستند این اتفاق رخ می دهد؟ هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست.

وی تصریح کرد: انسان به امید زنده است، من هم تمام تلاشم را انجام می دهم تا مثل این ۴،۵ بازی گذشته عملکرد خوبی داشته باشم تا اگر لیاقتش را داشتم به تیم ملی دعوت شوم.

این بازیکن در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: فکر می کنم بازی با داماش کلید قهرمانی ما باشد. همه بچه ها عزم خود را جزم کردند تا پرسپولیس ابتدا به قهرمانی برسد و اگر نشد سهمیه آسیا را بگیریم. ما این فصل شرمنده مردم شده و سال سختی را هم پشت سر گذاشتیم. امسال در پرسپولیس حاشیه بیداد می کرد و تصور نمی کردیم که کارمان برای قهرمانی سخت باشد. باز هم تاکید می کنم که می خواهیم دست پر از بازی با داماش خارج شویم تا به همه هواداران مان عیدی بدهیم.