به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان در حاشیه مراسم درختکاری که در کمپ تیم های ملی انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه هایی که داشتیم امروز هم مراسم درختکاری در دستور کار ما قرار داشت. بالاخره باید قبول کنیم که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و حالا ما کاشتیم تا دیگران برداشت کنند، البته از شهردار عزیز خواسته ام در کمپ تیم های تیم ملی درخت های خرمالو بکارند تا سبز شوند و زمستان ها دور هم دیگر خرمالو بخوریم البته امروز به همین درخت چنار رضایت دادیم، ما درخت می کاریم و اصلاً چنار و خرمالو فرقی ندارد.

وی در مورد شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل گینه نیز یادآور شد: به نظر من مقابل گینه خوب بازی کردیم و دیدار تدارکاتی خوبی بود، هنوز دست خودمان را برای حریفان رو نکرده ایم، مطمئن باشید تیم ما برای آینده با قدرت آماده می شود. بازی با گینه شروعی بود برای سایر بازی های تدارکاتی و مطمئن باشید ما روز به روز بهتر خواهیم شد. شخصاً با توجه به ایده کارشناسان معتقدم نسبت به دوره قبل مصمم تر و جدی تر هستم و مطمئن باشید در بازی های بعدی خود را برای دیدار مقابل نیجریه آماده می کنند.

کفاشیان در پاسخ به سؤالی که فدراسیون جهانی فیفا از ایران درخواست کرده تا حکم محسن قهرمانی برای آنها ارسال شود، گفت: شاید حرف هایی باشد اما من از این موضوع بی اطلاعم. ما امروز آمدیم درخت بکاریم پس بهتر است آنهایی که بلد نیستند درخت بکارند را زیر سؤال ببریم. اگر نامه ای در مورد قهرمانی ارسال شود ان شاءالله آن را خواهیم دید اما راستش را بخواهید تا الان به خاطر بازی های تیم ملی وقت نکردم نامه را ببینم و آن را بخوانم، واقعاً در مورد قهرمانی نامه ای آمده؟ اگر آمده خواهشاً یک نسخه رونوشت آن را بدهید که من هم آن را ببینم، یا لطفاً به ما بگویید چه کسی از فدراسیون به شما این حرف را زده؟ من نامه ای ندیدم و اگر دیدم درباره این موضوع توضیح می دهم.