به گزارش پارس به نقل از تسنیم، میثم حسینی در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: اگر توجه کرده باشید، متوجه می شوید پرسپولیس در این فصل کمترین تعطیلات را داشته و از طرفی، زودتر از سایر تیم ها تمریناتش را آغاز کرده است. تیم ما بهترین نفرات را در اختیار دارد به همین دلیل حیف است با این همه برتری و سختی که متحمل شدیم قهرمان نشویم.

« باید قهرمان شویم تا افسوس نخوریم» ، وی با بیان این جمله در خصوص دعوت ۷ بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: ۵ بازیکن از جمع ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی در اردوهای قبلی نیز حضور داشتند. پولادی هم به جهت سپری کردن دوران نقاهت مصدومیتش دعوت نمی شد که با کسب آمادگی لازم شرایط حضور در تیم ملی را پیدا کرد، بنابراین فقط بنگر و صادقیان به جمع ملی پوشان قبلی پرسپولیس اضافه شده اند که آن هم براساس لیاقت شان بوده است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به تمجید از عملکرد محسن بنگر و پیام صادقیان پرداخت و گفت: محسن بنگر در این فصل در خط دفاعی پرسپولیس نمایشی عالی داشته و به همین خاطر شایسته حضور در تیم ملی است. پیام صادقیان نیز پس از ماه ها نمایش موفق به تیم ملی دعوت شد. بازیکنی که قادر است در زمین هر کاری با توپ انجام دهد، لیاقت حضور در اردوی تیم ملی را دارد.

حسینی در مورد تعطیلات طولانی مدت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: کادر فنی ما در زمان تعطیلات ۲ اردو، به علاوه تمرینات و چندین بازی تدارکاتی را برای حفظ آمادگی بازیکنان پیش بینی کرده است. به همین دلیل وقفه ای که در مسابقات لیگ افتاده است برای ما در حکم تعطیلات نیست و تعطیلات اصلی ما ان شاءالله پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پیش از این در پیشگویی هایم ثابت کرده ام که خوب پیش بینی می کنم اما این بار وقتی به زمان بازی به داماش نزدیک شدیم، نتیجه بازی را حدس خواهم زد. با این وجود معتقدم پرسپولیس داماش را شکست دهد ۹۰ درصد قهرمان لیگ خواهد شد.