به گزارش پارس به نقل از اوج، وی ادامه داد: ۵ ماه پیش بابت قراردادی که دارم، مسولان باشگاه دو ماشین دادند که سند و پلاک ندارد. هر روز از جاهای مختلف با من تماس می گیرند و تهدید می کنند که ماشین را باید برگردانید. نمی دانم این چه وضعی است که به آن گرفتار شده ایم.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه مرتبا تاکید می کرد که مشکلات حل می شود. نمی دانم منظورشان از حل مشکل چیست. شاید برای برخی حل شده است ولی ما جزو آن ها نیستیم. در همه این سالها که افتخار داشته ام پیراهن پرسپولیس را برتن کنم سعی داشتم برای جایگاهی که دارم احترام قائل باشم ولی مثل اینکه قرار نیست مشکل افرادی که سر و صدا ندارند حل می شود.

نورمحمدی تاکید کرد: به جز این دو ماشین که در پارکینگ خانه مان خاک می خورد، در این فصل کلا ۱۰ درصد پول نقد گرفته ام که آن هم قبل از بازی استقلال بود. کلی هم جریمه شدم ولی یک عده دیگر این اتفاق برایشان رخ نداد. جالب اینجاست که وقتی خواستیم ماشین ها را پلاک بزنیم گفتند خودتان باید این کار را بکنید و ما هم وقتی رفتیم دیدیم باید ۱۰ میلیون بدهیم. نکته دیگر اینکه حتی اگر ماشین ها را پلاک هم بکنیم نمی توانیم آنها را بفروشیم چون سندش در رهن است.

وی افزود: هواداران پرسپولیس از همه چیز باخبرند. من در این فصل روی نیمکت نشستم، حرفی نزدم، هزار اتفاق دیگر افتاد صحبتی نکردم ولی واقعا ظرفیتم تمام شده است. حرف هم بزنیم می گویند فوتبالیست ها اینطور و آنطور. بارها و بارها در زمانیکه سعید شیرینی حضور داشت از او خواستیم این مشکل را رفع کند ولی او پاسخگو نبود و هر چقدر می گفتیم به روی خودش نمی آورد. همین چند روز پیش سید جلال و محسن بنگر ماشین را فروختند ولی ۱۰ میلیون ضرر کردند. آیا این رواست که بازیکن ۱۰ میلیون از قراردادش بگذرد؟

نورمحمدی تاکید کرد: خیلی حرف ها در دلم مانده است ولی به خاطر شرایط خاص پرسپولیس و احترامی که برای علی دایی قائل هستم بیش از این چیزی نمی گویم. امیدوارم آقایانی که وعده دادند و گفتند این کار را می کنیم و آن کار را انجام می دهیم به خودشان بیایند. ما چیز زیادی نمی خواهیم و حق مان را می خواهیم. کارد به استخوانم رسیده و مجبور شدم این حرفها را بزنم. هر کسی هر مدرکی دارد بیاورد که در این سه سال من چقدر پول گرفتم. چقدر جریمه شدم و برخی دیگر چقدر جریمه شدند. پس از ۵ سال این برخوردی بود که با من صورت گرفت. با این وجود به عشق پرسپولیس با انگیزه بیشتر کارم را ادامه می دهم و امیدوارم امسال هواداران را شاد کنیم.