به گزارش پارس به نقل از خبر آنلاین، محمد نصرتی ابتدا در مورد تقابل با الاتحاد می گوید: « مطمئنا کادر فنی نقاط ضعف و قوت الاتحاد را برای ما آنالیز خواهد کرد. با این حال باید بگویم که آنها یک تیم باسابقه و پر افتخار در فوتبال عربستان و آسیا هستند و در حال حاضر یکی از قدرت های فوتبال آسیا محسوب می شوند. با این حال ما دنبال برد هستیم و اگر این بازی برای هواداران ما مهم است، باید به ورزشگاه بیایند. »

او در ادامه می گوید: « ما در دوره قبلی هم حاضر بودیم و این برای سال دوم است که به آسیا می رویم. در فصل گذشته بازی های خوبی را انجام دادیم ولی به دلیل کم تجربه بودن حذف شدیم. امسال اما وضعیت بهتری داریم و مطمئنا اتفاقات سال گذشته تکرار نخواهد شد. ما فقط باید باهوش و حرفه ای بازی کنیم و در این بازی ها باید مواظب ضدحملات حریفان باشیم چون تیم های عربی از هافبک ها و مهاجمان خارجی خوب استفاده می کنند. »

نصرتی در خصوص اقدام هواداران تراکتور بعد از شکست مقابل راه آهن که علیه مسعود ابراهیم زاده شعار دادند تاکید می کند: « ابراهیم زاده شناسنامه تراکتور است و از تیم های پایه ای این باشگاه رشد کرد. حرکت هواداران در مورد ابراهیم زاده زشت و تاسف آور بود. من نمی دانم هواداران به چه دلیل این کار را انجام دادند ولی هیچ کس چنین مسائلی را تایید نمی کند. »