به گزارش پارس به نقل از ۵۹۸، وقتی سپاهان از دور رقابت های حذفی خارج شد، امید همه به نتیجه گیری این تیم در لیگ بود و حالا که کم کم از کورس قهرمانی لیگ برتر هم کنار می رود، شکی برای هوادارانش باقی نمانده که قطعاً تیمشان قهرمانی آسیا را نشانه گرفته است. به همین خاطر است که نه تنها کرانچار و بازیکنان که مدیریت باشگاه هم با احتیاط خاصی درباره بازی های آسیایی تصمیم می گیرد.

برهمین اساس هم بود که امروز (یکشنبه) کرانچار در جلسه ای با مهرزاد خلیلیان، برنامه هایش برای مسابقات سپاهان در آسیا را جزء به جزء شرح داد تا همه چیز برای نمایش فوتبالی حرفه ای از سوی تیم کرانچار فراهم باشد. در این جلسه بود که کرانچار نیازهای خود را برای رهبری تیم مطرح کرد و در سوی دیگر خلیلیان برخی نکات مدنظرش درباره بهبود عملکرد و اوضاع تیم را به کرانچاد گوشزد کرد.


این طور که خود سپاهانی ها می گویند هیچ حرفی هم از تمدید قرارداد یا رفتن کرانچار به استقلال به میان نیامده بود. محمدرضا تابش برای اینکه خیال همه را راحت کند، در همین رابطه تأکید می کند: « زلاتکو کرانچار با ما قرارداد دارد و بعید می دانم صحبتی در این مورد شده باشد. در این مقطع ورود به این مباحث جایز نیست و باید تمرکزمان را بالا ببریم. »


حالا سپاهانی ها عزم خود را جزم کرده اند حداقل با موفقیت در رقابت های آسیایی دل هواداران خود را شاد کنند، هرچند که با مطح شدن بحث جوانگرایی کرانچار به طور کلی تا همین مقطع هم می توان او را در این فصل به اندازه کافی موفق معرفی کرد.