به گزارش پارس به نقل از تسنیم، توپچی های لندن شب گذشته (شنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با گل هایی که اولیور ژیرو (۵ و ۳۱) ، توماس روسیچکی (۴۲) و لوران کاشیلنی (۵۷) به ثمر رساندند ۴ بر یک مقابل ساندرلند به پیروزی رسیدند. ونگر پس از این دیدار با تمجید از بازیساز خود که ۱۱ سال در آرسنال حضور دارد، گفت: به نظرم آرسنال در این بازی ۲ گل فوق العاده به ثمر رساند، یکی گل ژیرو و دیگری گل روسیچکی. من از عملکرد توماس خیلی راضی هستم، چون او در روزی که مجسمه دنیس برگکمپ را در ورزشگاه امارات نصب کردند نقشی شبیه به او را بازی کرد و به خوبی مهاجم پیشین تیم ملی هلند هم گلزنی کرد. به طور حتم دنیس هم از تماشای بازی روسیچکی لذت می برد.

سرمربی فرانسوی آرسنال با اشاره به شکست ۲ بر صفر شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما از لحاظ روانی و جسمانی هفته خیلی سختی داشتیم و در این بازی پاسخ سختکوشی خودمان را گرفتیم. مقابل بایرن مونیخ هدف مان انجام یک بازی قابل قبول و گرفتن نتیجه خوب بود. ما عملکرد خوبی هم داشتیم ولی نتیجه ناامیدکننده بود.

وی تصریح کرد: البته ما از بازی با باواریایی ها انرژی مثبتی گرفتیم و در کل بر این باوریم با توجه به نمایشی که مقابل ساندرلند داشتیم هنوز این شانس را داریم تا در مونیخ با جبران شکست بازی رفت به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.