به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فجر شهید سپاسی گفت: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و در اصل بازی دو تیم از نیمه دوم شروع شد. در نیمه دوم همه بازی را دیدیم. پرسپولیس توانست گل اول را بزند. حتی بعد از گل تساوی فجر، بازی به نفع پرسپولیس چربید و اکثر اوقات توپ در زمین فجر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس شادابی روزهای گذشته را نداشت، گفت: تیمی که طی ۸ روز دو تمرین نصفه و نیمه داشته باشد، از او چه انتظاری می رود؟ هیچ کس جوابگوی مشکلات ما نیست. تیم تمرین ندارد. انتظار دارید بهتر از این بازی کند؟ وقتی بازیکن فکرش مشغول باشد، نمی تواند روی بازی متمرکز شود.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا تدبیری برای حل مشکلات پرسپولیس انجام شده است یا نه گفت: من سرمربی تیم هستم نه مدیرعاملم و نه عضو هیات مدیره. تدبیر را باید از صاحبان تیم بخواهید. من صاحب تیم نیستم. امروز پرسپولیس تیمی محلی نیست، یک تیم حرفه ای است. اگر اسم حرفه ای روی لیگ فوتبال مان می گذاریم، همه چیزمان باید حرفه ای باشد. باید تفکر حرفه ای داشته باشیم. علی دایی در تفکر حرفه ای مربی پرسپولیس است و اگر آماتور بودیم، آن وقت باید از من انتظار داشتید که مشکلات تیم را هم با برنامه ریزی حل می کردم.

وی تصریح کرد: آقای پروین هم وقتی آمد آب پاکی را روی دست بچه ها ریخت و به بازیکنان گفت نه قولی می دهد و نه خبری هست.

دایی درباره داوری اظهارنظری نکرد و گفت: بهتر است کارشناسان درباره داوری صحبت کنند.