به گزارش پارس به نقل از خبر آنلاین، برنامه ورزش از نگاه ۲ که پنج شنبه شب گذشته پیرامون رشته بوکس اختصاص داشت شب گذشته نیز روی آنتن رفت و باز هم مسائل جنجالی در آن مطرح شد.

در این برنامه منوچهر مقصودی، مهدی طلوتی و مصطفوی کارشناس بوکس حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر در خصوص اتفاقات این رشته پرداختند.

مهدی طلوتی که پنج شنبه شب صحبت های تندی علیه فدراسیون انجام داده بود این بار نیز حرف های جنجالی را به میان کشید.

وی در ابتدا با گلایه از مسئولان فدراسیون گفت: چطور ۴۰ کارمند فدراسیون می توانند حقوق بگیرند ولی ما قهرمانان حقوقی نداریم. من به بوکسور قزاق باختم و او حالا نفر اول جهان است اما او چه شرایطی دارد و من چه شرایطی.

وی تأکید کرد: متأسفانه کسانی در اردوی تیم ملی هستند که بوکس خود را با تیم ملی آغاز کرده اند مثلا برای مسابقات گوانگجو به مسئولان فدراسیون گفتم که مریض هستم و نمی توانم بازی کنم آنها مصرانه از من خواستند که بازی کنم و من این کار را انجام دادم و با حریفم ۵-۵ کردم و برای انتخابی المپیک انتخاب شدم.

همچنین منوچهر مقصودی در ادامه این برنامه به صحبت پرداخت و گفت: برنامه پنج شنبه شب را تماشا کردم ولی متأسفانه هیچ کس یک انتقاد سازنده انجام نداد و راهکاری ارائه نکرد.

وی افزود: متأسفانه بودجه فدراسیون ناچیز است و مدت هاست به دنبال اسپانسر هستیم ولی هیچ اسپانسری قبول نمی کند بدون تبلیغ کالایش با ما همکاری کند.

طلوتی در خصوص مشکلات بوکسورها نیز گفت: من با آنها زندگی می کنم و می دانم چه مشکلاتی دارند ولی کاری از دست ما برنمی آید.

وی در خصوص ایراداتی که پیرامون دخالت او در مسائل فنی شنیده می شود، گفت: من روی مسائل فنی نظارت می کنم ولی دخالتی در آنها ندارم.

در ادامه برنامه ورزش از نگاه ۲ ناطق نوری رئیس فدراسیون روی خط آمد و گفت: بعضی از بوکسورها انتظار دارند من برای آنها کار پیدا کنم. مگر مشکل بیکاری این مملکت فقط مربوط به فدراسیون بوکس است. من در مورد آقای طلوتی با رئیس شورای شهر بابلسر، شهردار بابلسر و رئیس کل تربیت بدنی مازندران صحبت کردم ولی ما بالای ۴ میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار در این مملکت داریم. من چگونه می توانم برای همه کار پیدا کنم. البته این بچه ها حق دارند که اعتراض کنند چون در این رشته به آنها توجهی نمی شود.

وی در خصوص قول سفر حجی که به مهدی طلوتی داده بود، گفت: من هنوز هم سر حرفم هستم ولی این دوستان ثبت نام نکرده اند. آقایان در حج عمره ثبت نام کنند پولش را من می دهم.

وی همچنین ضمن اظهار بی اطلاعی از زمان دقیق مجمع فدراسیون بوکس گفت: ما مطیع قانون هستیم ولی زمان دقیق را به ما اعلام خواهند کرد.

در ادامه این برنامه یکی دیگر از بوکسورهای مطرح کشور به نام مهدی قربانی روی خط آمد و گلایه هایی را از این رشته مطرح کرد.

او گفت زیدان چند سال پیش با قراردادی ۵۶ میلیون دلاری به رئال مادرید پیوست و دنیا را منفجر کرد. او یک سال دنبال توپ دوید تا پولش را بگیرد ولی چرا آقایان نگفتند که به مایک تایسون صد میلیون دلار برای یک رقابت چند دقیقه ای دادند. می دانید چرا؟ چون به این رشته بها داده نمی شود.

در پایان این برنامه مهدی طلوتی به صحبت های جنجالی خود اینگونه پایان داد: بعد از مسابقات المپیک یکی از ۴ بوکسور ما مصاحبه ای تند را علیه مسئولان فدراسیون انجام داد که آقایان این بوکسور را به فدراسیون دعوت کردند و به او گفتند که مصاحبه ات را تکذیب کن و این ۵ میلیون را بگیر در غیر این صورت محروم می شوی. من از این آقا و از این بوکسور عزیز کشورمان تقاضا می کنم به خاطر ورزشکاران بوکس روی خط بیاید و این حرف را تأیید کند البته من از او اجازه گرفتم که این حرف را بزنم ولی این ورزشکار حاضر است مقابل مردم دست روی قرآن بگذارد و این موضوع را شفاف اعلام کند.