به گزارش پارس به نقل از قدس آنلاین، یکی از بازیکنان سرشناس استقلال که پیش تر نیز سابقه درگیری هایی در اتوبان های شهر تهران را داشت و حتی گفته می شد به روی یکی از شهروندان هفت تیر هم کشیده به دلیل درگیری در یکی از بیمارستان های شمال غرب تهران با پرسنل این بیمارستان در بازدداشت به سرمی برد.

 

این خبر را سایت شفا آنلاین روی خروجی خود قرارداده و پیگری های خبرنگار قدس آنلاین به اینجا رسید که از صبح امروز تلاش برای آزاد سازی این بازیکن از بیمارستان آغاز شده است. شفا آنلاین مدعی شده بازیکن استقلال شامگاه پنچشنبه برای پیگیری اموردرمانی یکی ازنزدیکانش به بیمارستانی در شمال غرب تهران رفته بود که ناگهان دراوج عصبانیت وناراحتی با چند تن ازپرسنل ونگهبانان بیمارستان درگیرشد. درجریان این درگیری بینی یکی ازکارکنان بیمارستان شکست وقفسه سینه یکی دیگرازکارکنان نیزبه شدت آسیب دید. بعد از اوج گرفتن درگیری، مسولان حراست بیمارستان بلافاصله با پلیس ۱۱۰تماس گرفته وکمک خواستند.

 

دقایقی بعد نیز اکیپی ازماموران راهی بیمارستان شده وپس ازمشاهده صحنه درگیری ودرپی اعلام شکایت مسوولان بیمارستان وکارکنانی که هدف ضرب وشتم شدید وجراحت قرارگرفته بودند این بازیکن سرشناس تیم استقلال بازداشت وراهی کلانتری شد. همچنین تعدادی ازپرسنل بیمارستان نیز به دلیل شکایت بازیکن استقلال راهی کلانتری شدند.


تحقیقات پلیسی وقضایی درباره این ماجرا درحالی ادامه دارد که کارکنان مصدوم بیمارستان همچنان برشکایت خود پافشاری داشته وخواستارمجازات قانونی متهم هستند