به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در شرایطی که محمد رویانیان بعد از استعفا اعلام کرده بود که برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی فراوانی انجام داده و ۵ میلیارد بدهی داشته اما شرایط حال حاضر سرخپوشان چیز دیگری را نشان می دهد. بازیکنان پرسپولیس ۲ روز است که به دلیل محقق نشدن تعهدات مالی باشگاه تمرین نمی کنند و این نشان دهنده این است که اوضاع مالی در پرسپولیس خوب نیست.

در این شرایط علی پروین تلاش زیادی برای تامین منابع مالی انجام داده ولی هر بار بنا به دلایلی نتوانسته در این مورد موفق باشد. پروین برای گرفتن پول به سازمان لیگ هم مراجعه کرده اما متوجه شده باشگاه پرسپولیس مبلغی حدود یک میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است.

پروین در راستای جذب اسپانسر هم قدم برداشته اما وقتی کار به امضای قرارداد کشیده شد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متوجه شد که کل لباس این تیم تا پایان فصل در اجاره بانک گردشگری است و دیگر نمی تواند اسپانسر جدیدی جذب کند. پروین وقتی از این موسسه درخواست پول کرد، آنها اعلام کردند مدیرعامل پیشین بیش از حد از این موسسه پول گرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد پاداش بازی با سپاهان هم به قول خود عمل و برای ۲۵ بازیکن این تیم نفری ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد. ۲۵۰ میلیون تومان پاداش بازی با سپاهان پرداخت شده و به دست بازیکنان این تیم می رسد. حالا باید دید بعد از پرداخت این پول بازیکنان تمرین می کنند یا باز هم درخواست پول دارند.