به گزارش پارس به نقل از خبرنو؛ دکتر محمود گودرزی پس از پایان نشستش با کارلوس کی روش و کفاشیان اظهار کرد: اولویت ما تیم ملی است. همه مربیان باید به تیم ملی بازیکن بدهند. تیم های زیرنظرمان را نیز اجبار می کنیم به تیم ملی بازیکن بدهند، اما درباره اضافه شدن لژیونرها باید طبق نظر فیفا عمل کنیم. امیدوارم که تیم ملی به عنوان اصلی ترین محور قرار بگیرد و کلیه امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با بیان این که بخش عمده از گلایه های کارلوس کی روش منطقی بود، خاطر نشان کرد: کی روش بیشتر حمایت معنوی می خواهد به ویژه از کسانی که در سطح باشگاهی مانع ایجاد می کنند. امیدوارم که کمک شود تا مشکلات حل شود.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به خبرنگاری که گفت اظهارات باشگاه استقلال در قبال تیم ملی زیبنده نبود، تاکید کرد: من توصیه می کنم که محیط ورزش باید آرام باشد و همه باید در جهت آرام سازی تلاش کنند. باید تا حد امکان از حاشیه ها بپرهیزیم. محیط آرام برای رشد و توسعه بهتر است. در فضای تضاد، تعارض و جنگ رسانه ای پاسخی نمی گیریم. این مساله باعث تضعیف روحیه مردم و ورزشکاران می شوند.

وی در واکنش به اظهار نظر فتح الله زاده مبنی بر این که علیه کی روش به فیفا شکایت می کند، خاطر نشان کرد: این را من نمی پسندم که به برخی می گویند که به خارج از مرزها شکایت می کنند. تیم های استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت هستند. باید با مجوز دولت و نظارت هیات مدیره این بحث ها مطرح کنند. همه باید در جهت حمایت از تیم ملی حرکت کنند. هر کسی که این بحث ها را عنوان کند مورد توجه است و در موردش تجدید نظر می کنیم و به نحو دیگر با او برخورد خواهیم کرد.

گودرزی در واکنش به خبرنگاری که گفت کی روش از ملاقات با شما خوشحال و راضی به نظر نمی رسید؟ تاکید کرد: این تشخیص شماست. من در جلسه به او قول کمک دادم و همواره این کار را می کنیم و باید در جهت منافع تیم ملی حرکت کنیم. کی روش سر جایش است و محکم کار می کند. باید همه بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند تا موفق شویم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا به فدراسیون کمک مالی می کنید؟ یادآور شد: به زودی از طریق فدراسیون فوتبال به تیم ملی کمک می کنیم و امیدوارم کفاشیان پیگیری کند و کمک منابع مالی کند تا مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که جشنواره ورزش های رزمی قرار است تا چند روز دیگر به میزبانی ایران برگزار شود با این حال با وجود دعوت از ۱۰۰ کشور در این مراسم فعلا تکلیف مسابقات مشخص نشده است؟ تصریح کرد: هر جا که مجوز رسمی داشته باشند و اجازه گرفته باشند، مشکلی در این زمینه ندارند. ما با سازمان های تصمیم گیر و رسمی موافق هستیم. اگر چیزی بدون هماهنگی سازمان های رسمی ورزشی باشد موافق آن نیستیم. فدراسیون اگر طبق تقویمش جلو برود با آن موافقیم.