به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پس از آنکه پژمان منتظری و جواد نکونام در میانه های فصل ساز جدایی از استقلال زدند و به لیگ های قطر و کویت رفتند، آندرانیک تیموریان هم که تاثیر بسیار زیادی در عملکرد این فصل استقلال داشت بامداد امروز (چهارشنبه) راهی دوحه شد تا مذاکرات نهایی خود را برای پیوستن به الاهلی انجام دهد.
تیموریان پس از انجام مذاکرات نهایی قرار است قراردادی یک سال و نیمه با الاهلی امضا کند؛ قراردادی که به گفته علی فتح الله زاده حدود ۶ میلیارد تومان ارزش خواهد داشت.

الاهلی تیمی است که مجتبی جباری دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار دارد. این تیم اکنون در رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر حضور دارد.

در حالی تیموریان به قطر سفر کرده که دیروز مسئولان باشگاه استقلال از مخالفت علی فتح الله زاده و قلعه نویی با این انتقال خبر دادند اما از آنجا که تیموریان بخش بزرگی از قرارداد مالی اش از باشگاه استقلال را دریافت نکرده این حق را داشت که وضعیت خود را مشخص کند.

در شرایطی که فوتبال ایران با توجه به در پیش بودن جام جهانی نیاز به انسجام بیشتری دارد، متعهد نبودن برخی باشگاه ها به واسطه تنگناهای مالی نسبت به پرداخت های خود و دیگر مشکلات، نظیر اختلافات با سرمربی تیم ها باعث شده بعضی از بازیکنان اصلی تیم ملی راهی لیگ کشورهای عربی شوند و این قطعا به سود فوتبال ایران نخواهد بود. حالا باید منتظر واکنش سرمربی تیم ملی به این انتقال ها بود.

کارلوس کی روش پس از اطلاع از سفر تیموریان به قطر آن را یک" فاجعه بزرگ" قلمداد کرد.