به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ایمان موسوی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر گفت: « خدا را شکر شرایط تیمی ما بسیار خوب است. تا پیش از رفتن آقای خطیبی ما به لحاظ فوتبالی در شرایط خوبی بودیم و از لحاظ بدنی هم فرم ایده آلی داشتیم، اما بدشانسی مانع از پیروزی ما می شد و با آمدن آقای تارتار به روند خوبمان ادامه می دهیم. آقای خطیبی مربی با دانشی بودند اما آقای تارتار هم با دانش و با تجربه هستند و همین مسئله باعث شده تا وضعیت تیمی ما همچنان مثبت باقی بماند. با تمرینات خوبی که در مدت اخیر داشته ایم ان شاءالله برای سه امتیاز بازی با پرسپولیس به میدان می رویم. »

او افزود: « پرسپولیس برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و همین امر بازی را جذاب تر می کند. اما ما برابر آنها دست و پا بسته نیستیم و تلاش می کنیم با ارائه یک نمایش خوب سه امتیاز را بدست آوریم. در دیدار قبلی که جلوی استقلال خوزستان به میدان رفتیم، آنها اصلا فکر نمی کردند که سه گل به ما بزنند. متاسفانه توپ های آنها براحتی وارد دروازه شد اما توپ های ما راهی به دروازه آنها پیدا نکرد. با این حال این بدشانسی در بازی با پرسپولیس پایان می یابد و سه شنبه روز گسترش فولاد است. »

مهاجم گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که اگر تیمش از پرسپولیس امتیاز بگیرد، این تیم تا حد زیادی از کورس قهرمانی عقب می افتد، بیان کرد: « تمام فکر ما این است که گسترش فولاد را به رده هشتم جدول تا پایان فصل برسانیم و برایمان مهم نیست که تیم روبه رویمان چه تیمی است و چه وضعیتی دارد. درست است که پرسپولیس به شدت نیاز به سه امتیاز دارد اما ما به خاطر زحمات زیاد تارتار و سایر اعضای کادرفنی محکوم به شکت دادن آنها هستیم. مطمئن باشید در بازی با پرسپولیس نمایشی از گسترش فولاد می بینید که قبلا سابقه نداشته است. »

موسوی در پایان با اشاره به آمادگی خودش برای بازی اظهار کرد: « وضعیت جسمانی و روحی خودم به حمدالله خوب است. فرقی ندارد من بازی کنم یا مهرداد بایرامی. مهم موفقیت تیم است و اگر کادرفنی صلاح بداند و به من بازی دهد، همه تلاشم را می کنم تا به پرسپولیس گل بزنم. اگر هم صلاح ندانند، حتما دلیلی داشته. من از روی نیمکت آرزو می کنم تا هم تیمی هایم موفق باشند چراکه هدف اصلی پیروزی است. من از بایرامی هم مطمئنم که با تمام وجودش بازی می کند. او بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم به تیم ملی هم دعوت شود. »